Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Kolego wymieniałem w tym tygodniu zawór i parownik .Robiłem to w serwisie ,roboty przy tym jest bardzo dużo trzeba zdjąć całą deskę .Koszt samej roboty to u nich 1700zł po upuście zapłaciłem 1470zł .W tych samochodach jest problem z gniciem parowników .Moja rada nie daj tej roboty komuś kto nigdy nie zdejmował deski wE60 .Ja z wykonanej roboty w serwisie jestem mega zadowolony .Po długich oględzinach deski nie doszukałem się śladów jej demontażu.Oczywiście ta cena zawiera również napełnienie układu w czynnik sprawdzenie szczelności i odgrzybienie .Na wykonano usługę otrzymałem rok gwarancji.
Opublikowano
Dzięki za konkretną odp. Ja mam problem z nieszczelnością układu, po krótkim czasie od napełnienia układu ( kilka dni ) czynnik chłodzący uciekł do zera. Jestem jeszcze w trakcie poszukiwania gdzie jest nieszczelność bo wymiana parownika ze względu na masę roboty to już ostateczność, po wykluczeniu nieszczelności w innych miejscach układu. Wiesz może jakie masz teraz ciśnienia HP i LP?
Opublikowano
Co chodzi o ciśnienie nie mam pojęcia .Ja miałem nieszczelność na parowniku po prostu przegnił(bolączka e60) .A zawór został wymieniony profilaktycznie żeby za chwile nie zdejmować deski ponownie bo on jest bezpośrednio przy parowniku .Koszt parownika to 2100zł nie kupuj zamiennika bo nie pasuje a zawór 550zł +około 100zł uszczelki + robocizna
Opublikowano

Ale koszty... :shock:

Na używanym parowniku i robota nie w ASO byłoby taniej tylko pytanie na jak długo.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.