Skocz do zawartości

318i 143km czy czeka mnie wymiana silnika?


mario0001

Rekomendowane odpowiedzi

  • 4 miesiące temu...
Powiecie mi panowie ile wszym zdaniem powinien kosztowac remont kapitalny n42b20 ? Bylem u 2 mechanikow jeden mowil max 3000 drugi powiedzial ze max 5k zalezy co tam sie dzieje (pierwszy tez tak powiedzial zalezy) Ogolnie auto jak jest zimne muszcza malego dymka i pije olej sam nie iem ile ale od wymiany okeju jakies 1500km mam okolo pol bagnetu. W poniedzialek sie dowiem czy trzeba kapitalny robic czy nie.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli Ci bierze 1 litr na 3 tys km, są tacy co powiedzą że ten typ to tak ma , ale jednak warto to zrobić.. Pierwsze podejrzenie to uszczelniacze ale bez diagnozy warsztatowej się nie zobejdzie.

Szukaj poleconego mechanika.

Czy Ci brak mocy ?

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi się że mocy nie brakuje jest to automat i jak ją przycisnę to leci aż miło ... (ale czasem mam wrażenie że jednak jakiegoś muła lekkiego ma) ale to raczej już coś w stylu "Jesteś przewrażliwiony" Też wszędzie po forach piszą że to uszczelniacze ale nie mam żadnego mechanika co to zrobi bez zdejmowania głowicy ... No nic zobaczymy co mój mechanik w poniedziałek powie bo tak to mogę tylko gdybać ... Jak by ktoś w lublinie miał mechanika który ogarnia BMW i ma sprzęt do tego i jest uczciwy i nie kasuje "3000 zł za wymianę oleju w skrzyni ^^" Bardzo bym prosił o namiar :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak dół silnika jest OK to chyba 3000zł to trochę przesada, ale z drugiej strony jak już będzie zwalona głowica to pewnie warto wymienić rozrząd od razu . A jak postoi na wolnych obrotach kilka minut i mu przygazujesz to też puści chmurkę niebieską? Jaki masz przebieg, wymieniałeś już napinacz ?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Muszę to dokładnie sprawdzić ale na wolnych obrotach czasami bardzo lekko zafalują obroty (dodam że to automat) dymu niebieskiego nie puszcza tylko na zmimnym puszcza delikatny biały dymek (jak były upały też puszczał) i to przez chwile jak się silnik rozgrzewa i to bardzo mało tego dymu jak już silnik ciepły to ani troszkę dymu nie ma.Przebieg to 200 tysięcy (stawiam że faktycznie ma około 250) Wiem że cały rozrząd był robiony w aso jakoś pomiędzy 2002 a 2010 (nie wiem dokładnie)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.