Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam Panowie

pacjent BMW e60/e61 530d 218KM turbina sterowana elektrycznie.

sprawe jest taka ze mam problem z ciagle wracajacym bledem DDE 41AA boost presure sensor - cisnienie doladowania jest zbyt wysokie.

bląd zaczal sie pojawiac po usunieciu z komputera u tunera DPF i EGR. Egr zosytal zaslepiony calkowicie.

Na angielskich forach wyczytalem ze to czujnik cisnienia doladowania w kolektorze ssacym. co o tym sadzicie??

W DIS po diagnowie bledu pokazuje :

Boost pressure: 1034 mbar

Ambient pressure: 992

Roznica:-42 mbar

podczas dodawania gazu zmienia sie tylko boost pressure.

 

Drugi problem ktory pojawil sie wczoraj.

Podczac parkowania pedal hamulca zrobil sie strasznie twardy i hamulce byly slabe.

Pompa Vacum zalozona druga i niestety zero zmian, sprawdzilem zaworek przy serwo dziala prawidlo, nie przepuszcza wogole.

Blebu zadnego z tym zwiazanego nie znalazlem.

czekam na odpowiedzi

Opublikowano

Panowie macie jakieś pomysły co z tym zrobić?

Dodam że silnik zaczął bardzo twardo pracować jak stary diesel.

  • 3 lata później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.