Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

 

Niestety byłem zmuszony do odłączenia akumulatora, ponieważ do wymiany miałem regulator napięcia (były skoki napięcia od 13,5 do 15,2 V oraz światła z przodu mi migały). Nowy regulator napięcia to zamiennik. Kosztował 300 zł. Światła się uspokoiły, ładowanie równo troszkę ponad 14 V.

 

Po odpaleniu auta oczywiście błędy trakcji oraz napędu 4x4, ale 2 obroty kierownicą i wszystko zgasło. Po zrobionych kilkunastu kilometrach zapalił się "serwis olejowy" teraz już pokazuje -520 km.

 

Również zauważyłem, że delikatnie falują obroty na biegu jałowym. Moc ma, nic nie przerywa, ciągnie równo.

 

Dziś chciałem komputerem TEXA skasować ten serwis olejowy, ale niestety nie udało się :/

 

Przy okazji odczytałem błędy komputera:

 

Aktywne:

 

2E82- to coś z pompą wody (temperature trzyma, w środku grzeje wszystko ok)

 

2E8E - inteligentny czujnik akumulatora

 

2EA1 - to coś z czujnikiem oleju

 

Błędy zapamiętane:

 

2E97 - alternator

 

oraz błąd "czujnik wałka mimośrodowego"

 

 

Błędy zapamiętane udało się skasować, ale aktywne niestety odrazu powracają :(

 

Proszę o pomoc.

 

Przed odłączeniem akumulatora nie było żadnych błędów!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.