Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich.

Silnik m50b20 bez vanosa

 

Od kilku tygodni mam problem z obrotami. Przedstawię mój problem po kolei. Gdy odpalam auto z rana wskakuje na 2000 obr i powoli opada do około 800-900 nic nie faluje. Po krótkim czasie gdy się troszkę nagrzeje zaczynają stopniowo powoli wzrastać obroty do 1400 i się zaczyna falowanie w przedziale 1300-1500. Krokowiec wyczyszczony, przepustnica wyczyszczona, szczelność dolotu sprawdzona nie łapie lewego powietrza. Gdy odepnę przepływkę w trakcie falowania obory wracają do 900 i nie faluje ale dziwna praca i rzuca silnikiem. Czy to wszystko morzę być spowodowane przez sondę lambda? Gdy faluje słychać jak cyka przekaźnik od pompy paliwa. Gdy go wyciągnę i wsadzę spowrotem na uruchomionym silniku falowanie ustaje czasami nawet wchodzi na 2500obr i nie chce zejść z obrotów. Bardzo prosiłbym o pomoc co sprawdzić co może być przyczyną.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Bez diagnozy komputerowej to możemy wróżyć.Do sprawdzenia sonda ,czujnik temperatury silnika i potencjometr przepustnicy.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano
jak wyjmę i wsadzę przekaźnik od pompy paliwa wszystko wraca i obroty są prawidłowe nic nie faluje. A jak sprawdzić potencjometr przepustnicy multimetrem i które piny ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.