Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam problem z Betką e30 320i, strasznie długo trzeba ją kręcić żeby zapaliła 3-5 s. zazwyczaj nie wytrzymuję i wciskam gaz wtedy bierze odrazu :? Kiedy była sprowadzona zimą z niemiec to przy -30 C paliła w 1s na dotyk z akumulatora peugeota 106 44Ah 360A!!!

 

 

Napisze co było robione od tamtej pory:

Akumulator nowy Bosh 55Ah 420A

Wymiana oleju (nie wiem jaki był) na Mobil 15W40 :duh: odrazu gorzej było z odpałką.

Zdejmowana głowica wymiana uszczelki pod nią, wymiana pękniętej dźwigienki pop. zaworów, założenie nowego paska(oryginal bmw), nowe świece (bosh), regulacja luzu zaworowego na zimnym silniku po 0,25 wszędzie - Chodzi dobrze ale wydaje mi się że raz po raz strzeli w dolot, może przez tą jedną nową dźwigienke!?

No i oczywista wymiana pozostałych płynów.

Dodam że tankuję na jednej stacji zawsze i nie jest to problem paliwa.

A ostatnio wymieniłem przewody gumowe paliwa bo były popękane i zaczęła z nich sikać benzyna. Wymieniłem po swojemu i po tym tak długo zapala. Przy odpalaniu zimnego jak wdepane w pedał gazu to łapie odrazu. Na rozgrzanym silniku zaraz po zgaszeniu, odpala szybko ale jak troche ostygnie (troche) to tak jak na zimnym.

 

 

I teraz moje pytanie czym to może być spowodowane i co zrobić żeby paliła jak wcześniej?

Opublikowano

z tego co opisujesz układ według mnie nie trzyma ciśnienia i paliwo cofa się do zbiornika i z tąd za kazdym razem musi chwilę pokrecić zanim nabije ciśnienie,może też być coś z podciśnieniami (źle złożone,lub dziurawe)

najlepiej najpierw zmierzyć ciśnienie paliwa na odpalonym i po zgaszeniu (powinien po zgaszeniu trzymać ciśnienie przez jakiś czas.)

Opublikowano
Mam problem z Betką e30 320i, strasznie długo trzeba ją kręcić żeby zapaliła 3-5 s.?

 

Zimna czy ciepła :?:

- No, stał tutaj! Był! Patrzył na swoje paznokcie! Rozpłynął się! Nie ma go!

(Bogumił Kobiela we "Wszystko na sprzedaż". Rok później rozbił się na amen swoim białym BMW).

Opublikowano
Zimna, ale samochód może być ciepły a też nie chce odpalić. Zaraz po zgaszeniu jak się odpali to łapie szybko ale jak trochę czasu minie to spowrotem kicha. O co chodzi z tymi podciśnieniami :?: Może mechaniory jak zakładali to coś źle zrobili. Ale węże od paliwa to ja zmieniałem :duh:
Opublikowano
Wymiana oleju (nie wiem jaki był) na Mobil 15W40 :duh: odrazu gorzej było z odpałką.

 

To znaczy, że musiał być lepszy niż 15W/40. :?

 

A ostatnio wymieniłem przewody gumowe paliwa bo były popękane i zaczęła z nich sikać benzyna. Wymieniłem po swojemu i po tym tak długo zapala.

 

To nie powinno mieć wpływu, jeżeli dobrze wszystko założyłeś.

Ostatnio uzdatniałem do użytku E30 z takim samym defektem (pęknięty wężyk zasilający listwę wtryskiwaczy). Dodam, że samochód stał bez odpalania 8 miesięcy. Po wymianie wężyków (prewencyjnie wszystkich schowanych normalnie pod kolektorem ssącym) i wlaniu paru litrów pachnącej Pb95, zapalił za pierwszym razem.

 

Filtr paliwa wymieniony :?:

- No, stał tutaj! Był! Patrzył na swoje paznokcie! Rozpłynął się! Nie ma go!

(Bogumił Kobiela we "Wszystko na sprzedaż". Rok później rozbił się na amen swoim białym BMW).

Opublikowano
Też myśle że może po części ten filtr bo nie wiem ile ma lat może z 5 :!: Ale jak do tej pory chodził, to nagle takie pogorszenie :?:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.