Skocz do zawartości

523i LPG "muli" Nowy reduktor KME Gold


xMALIN

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Kupiłem samochód około 3 miesiące temu.

Gaz ma prawie 3 lata, sekwencja STAG.

Od kupna nie zauważałem że go muli, aż do czasu gdy zaczęło go coraz mocniej mulić. To znaczy na benzynie jedzie normalnie, na gazie też do czasu, aż go przerwie tak jak by nie dostawał odpowiedniej dawki. Czasami zrobi się to po 5 minutach, czasami po 20 km, gdy odpalę znów samochód znów chodzi normalnie na gazie do czasu. Byłem u 3 magików. Jeden ustawił mi na komputerze że było lepiej, drugi że gorzej, lecz każdy mi mówił żebym kupił nowy parownik/reduktor. Więc kupiłem ten:

 

-Reduktor:

http://www.phjacus.pl/R62-Reduktor-KME-Gold-325KM-zawor-gazowy-OMB-fi8mm-p2401.html

 

- Oraz nowy filtr z tych lepszych.

Mam 170 km silnik 2.5. Stary reduktor był ZAWOLI niby do 200 koni, ale się chyba zapchał albo coś i było strasznie. Teraz jest już trochę lepiej, ale do czasu aż go nie zamuli, na starym też go mulił, ale mniej.

 

- Wtryski mam chyba czerwone, niby 35km jeden czyli do 210.

 

Teraz tak, byłem u dobrego magika, ustawił mi ten nowy reduktor Golda na turbo itp, chodzi fajnie, ale i tak nie tak jak powinien.

 

Gdzie może być przyczyna tego że mi go muli, że dostaje za małą dawkę ( ostatnio sam z siebie się gasi czasami).

 

Proszę o szybką odpowiedź, ponieważ jak go zmuli moje spalanie jest ok 22l gazu na 100km. Ostatnio zatankowałem za 80zł 50l gazu przejechałem tylko 270km, na starym parowniku jak go rzadziej czasami muliło na pełnej butli przejechałem 350km.

 

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Parownik ma tylko za zadanie utrzymać prawidłowe Ciśnienie. I zależy od wtrysków jakie(przeważnie 1bar). Do 523i spokojnie wystarczy kme silver. A wtryski jakie masz ? bo kolor mi nic nie mówi. Reduktor nie zapcha się bardziej zużyje i nie będzie w stanie dawać odpowiedniego ciśnienia. Może map sensor łapie błąd? A ile km jest zrobione na wtryskach bo może one się kończą i co ile były wymieniane filtry.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przejechałem się dzisiaj na benzynie, przejechałem jakieś 10km i mi przerwało i go zamuliło jak na gazie, zdziwiłem się mocno bo wcześniej tego nie miałem. Więc zakręciłem gaz i przejechałem się na samej benzynie znów tak się robi na benzynie i na gazie, jak wyłączę i włączę stacyjkę to jest ok. Nie mam już pojęcia z czego to może być, spalanie jest kosmiczne jak go "zamuli".

Wcześniej miałem parownik zavoli.

Nie mam pojęcia co ile były wymieniane filtry, ponieważ poprzedni właściciel wstawił gaz 3 lata temu, myślę że zmieniał co jakieś 10tys km. Wtryski na komputerze pokazują chyba na stan dobry jakieś 80% każdy wtrysk.

Gdzie może być jeszcze przyczyna tego że na gazie i benzynie tak jeździ? Może świeca albo coś? Jestem trochę zielony w te rzeczy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hehe, no rozumiem, kupiłem trochę wsadziłem więcej nie mam ochoty wsadzać :)

To znaleźć kogoś kto ogarnia inpe i wyjdzie wszystko ?

Mam pytanko nie na temat, jakie bmw byście mi polecili na przyszłość zbliżony do 523i z belgi, jakaś nowszą wersję do 20/ 30 tys.?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 lat później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.