Skocz do zawartości

xMALIN

Zarejestrowani
  • Postów

    20
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O xMALIN

  • Urodziny 19.04.1995

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 523i 1997r grudzień.

Osiągnięcia xMALIN

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. w ciągu 3 miesięcy zrobiłem 20 tys km :)
  2. Niedługo dobije 10tys od zmiany oleju i filtru mam przejechane 280tys 97r. Jaki olej zalecacie wlać ? i czy można zmieniać olej np. co 15tys ?
  3. Gdzie dostanę taką obudowę wiskozy, oraz obudowę filtra stożkowego ? http://www.bimmerfest.com/forums/picture.php?albumid=11573&pictureid=44224
  4. Hehe, wiem kupiłem od takiego asa, że szkoda słów. Miałem zrobić to już dawno, zamówiłem w pewnym sklepie taką gumę skrywającą na kable ,ale coś im nie przychodzi długo. Podoba mi się ten stożek i fajnie chodzi, oraz dobrze chłodzi, zamówiłem do tego jeszcze 'cold air intake' także jak zrobię cały przód to będzie dobrze, muszę ogarnąć, kupiłem samochód za grosze, bo właściciel robił ambaras, teraz są tego konsekwencje. To zamawiam w takim razie używkę przepływki, jak będzie coś nie tak, odezwę się. Pozdrawiam i dzięki za rady.
  5. Mam wtryski zielone, wstawiłem parownik KME Gold, na gazie chodzi jak na benzynie. Wczoraj dostałem Filtr stożkowy więc sobie wstawiłem, lepiej chodzi ale jak zamuła to znów go muli. Filtr NS: http://images75.fotosik.pl/509/1338e50344b054ff.jpg Coś mi jeszcze brakuje do tego filtra, coś by wstawił za przepływomierzem, tylko co. Jak mam podłączony przepływomierz to silnik się telepie, więc jeżdżę na odłączonym, nie zmuli go na 1,2 ,3, tylko jak jade w trase na 4. 5 biegu. Kupić używany przepływomierz i podłączyć czy jakiś nowy lepszy ? Jak myślicie ?
  6. Byłem u gazownika, wytłumaczyłem mu to mówił żeby ktoś ustawił "przepływomierz" Jak jest podłączony to telepie się silnik, jak jest odłączony to go trochę mniej przymula i ta przymula jest zazwyczaj po dłuższej jeździe.
  7. Witam. Pisałem już wcześniej o tym post, lecz myślałem że tylko go muli na lpg, ale z benzyną jest tak samo. Otóż zaczyna się niewinnie, gdy opalam samochód czy to na ciepłym, czy na zimnym, czasami odpali na za mule, to znaczy odpala nie od razu tylko muszę przytrzymać 2/3 sekundy aż załapie, wtedy buczy jak jedzie, maksymalne spalanie a nie chce go ciągnąć, przełączy lpg to samo. Ale żadko tak odpala, może to jest wina filtra paliwa? nie wiem kiedy był zmieniany, kupiłem nowy firmy filtron, zmienić go ? i gdzie on się znajduje w moim modelu e39 523i r97. Teraz opiszę mulenie podczas jazdy. Odpali normalnie na benzynie, przejadę czasami parę km, czasami 50, czasami kilometr na lpg i przerwie samochód i wtedy buczy i nie ma sił ciągnąć muszę redukować, gdy zatrzymam samochód odpalę od nowa jest ok, aż znów go zmuli. na benzynie jest to samo. Sekrwencja gazowa, parownik kme Gold, wtryski złote hana chyba. Mam również z wałem napędowym, lekko stuka, ale to chyba nie z tego. Moim zdaniem, przyczyna jest w przepustnicy filtra, ponieważ kiedyś z kolegą robiliśmy rozrusznik i ściągaliśmy pół boku, dokładnie filtr, przepustnice, wtryski benzynowe i parę przewodów, Szlufików. Mam takie wrażenie że od tamtej pory jest ta zamuła, mam samochód od prawie 4 miesięcy, a od jakiś 2 jeżdżę na tej zamule, czasami jest częściej, czasami tylko z 2 razy dziennie tylko. Dużo jeżdżę taką mam pracę, przez tą jazdę wczoraj zrobiłem za 20zl lpg, gdzie lpg po 1.50zl, jakieś 55km. Jest to cholernie dużo. Jestem trochę w tym zielony, piszę to na szybkości, jeśli jest coś nie zrozumiałem proszę pisać i proszę was o pomoc bo nie wiem za co się brać, a nie będę wsadzał pieniądze w coś co nie pomoże mi w tym. Pozdrawiam.
  8. Hehe, no rozumiem, kupiłem trochę wsadziłem więcej nie mam ochoty wsadzać :) To znaleźć kogoś kto ogarnia inpe i wyjdzie wszystko ? Mam pytanko nie na temat, jakie bmw byście mi polecili na przyszłość zbliżony do 523i z belgi, jakaś nowszą wersję do 20/ 30 tys.?
  9. Przejechałem się dzisiaj na benzynie, przejechałem jakieś 10km i mi przerwało i go zamuliło jak na gazie, zdziwiłem się mocno bo wcześniej tego nie miałem. Więc zakręciłem gaz i przejechałem się na samej benzynie znów tak się robi na benzynie i na gazie, jak wyłączę i włączę stacyjkę to jest ok. Nie mam już pojęcia z czego to może być, spalanie jest kosmiczne jak go "zamuli". Wcześniej miałem parownik zavoli. Nie mam pojęcia co ile były wymieniane filtry, ponieważ poprzedni właściciel wstawił gaz 3 lata temu, myślę że zmieniał co jakieś 10tys km. Wtryski na komputerze pokazują chyba na stan dobry jakieś 80% każdy wtrysk. Gdzie może być jeszcze przyczyna tego że na gazie i benzynie tak jeździ? Może świeca albo coś? Jestem trochę zielony w te rzeczy
  10. Witam. Kupiłem samochód około 3 miesiące temu. Gaz ma prawie 3 lata, sekwencja STAG. Od kupna nie zauważałem że go muli, aż do czasu gdy zaczęło go coraz mocniej mulić. To znaczy na benzynie jedzie normalnie, na gazie też do czasu, aż go przerwie tak jak by nie dostawał odpowiedniej dawki. Czasami zrobi się to po 5 minutach, czasami po 20 km, gdy odpalę znów samochód znów chodzi normalnie na gazie do czasu. Byłem u 3 magików. Jeden ustawił mi na komputerze że było lepiej, drugi że gorzej, lecz każdy mi mówił żebym kupił nowy parownik/reduktor. Więc kupiłem ten: -Reduktor: http://www.phjacus.pl/R62-Reduktor-KME-Gold-325KM-zawor-gazowy-OMB-fi8mm-p2401.html - Oraz nowy filtr z tych lepszych. Mam 170 km silnik 2.5. Stary reduktor był ZAWOLI niby do 200 koni, ale się chyba zapchał albo coś i było strasznie. Teraz jest już trochę lepiej, ale do czasu aż go nie zamuli, na starym też go mulił, ale mniej. - Wtryski mam chyba czerwone, niby 35km jeden czyli do 210. Teraz tak, byłem u dobrego magika, ustawił mi ten nowy reduktor Golda na turbo itp, chodzi fajnie, ale i tak nie tak jak powinien. Gdzie może być przyczyna tego że mi go muli, że dostaje za małą dawkę ( ostatnio sam z siebie się gasi czasami). Proszę o szybką odpowiedź, ponieważ jak go zmuli moje spalanie jest ok 22l gazu na 100km. Ostatnio zatankowałem za 80zł 50l gazu przejechałem tylko 270km, na starym parowniku jak go rzadziej czasami muliło na pełnej butli przejechałem 350km. Pozdrawiam.
  11. Usuńcie temat i moje konto na tym "forum klubowiczów"
  12. Następnym razem pojedź do ASO BMW,tam na pewno Ci pomogą :norty: Dzięki będę pamiętał :)
  13. Nagrałem filmik sam dla siebie i to jest moja sprawa.
  14. Widzę że znacie się jak ja. Węże chłodnicy jest źle założony i cieknie. Problem rozwiązany, temat do zamknięcia.
  15. Usuńcie temat, same cymbały.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.