Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!

Nie wiem czy ten temat juz istnieje ale nie moglem go znalezc. Mam 318is i mam taki problem, ze nie chce mi od wczoraj odpalac na benzynie, tzn kreci zlapie obroty ale dusi sie i gasnie. Gdy przelacze na gaz wszystko chodzi idealnie. Zaczelo sie od tego ze jechalem ulica benzyny mialem troszke ponad rezerwe, ale "zyd" sie jeszcze nie palil i nagle bmka zaczela tracic moc az w koncu zgasła. Pacze na wskaznik od benzyny a tam tak jak napisalem wyzej. Zatankowalem tak aby bylo cos kolo 25 litrow i nadal nie chce jechac. Na gazie idzie dobrze gdzie jest problem? pompa paliwa?, filtr paliwa? Jak sprawdzic czy pompa dziala i czy paliwo dochodzi do silnika?

prosze o pomoc bo juz fila dostane :(

Opublikowano

Cześć

Najszybciej to chyba poproś drugą osobę niech zasiądze za sterami :norty: ..a Ty zdejmij przewód z listwy wtryskowej potem poproś kolegę aby pokręcił rozruchem (przez chwilkę) a ty patrz czy wydobywa się paliwo

W zasadzie to po przekręceniu zapłonu to już paliwo powinno być podane :)

pozdro

Opublikowano

tylko ważne jak to paliwo będzie lecieć (powinno mieć odpowiednie ciśnienie),

bardzo prawdopodobne jest że zaciągnełeś syfu z baku,

proponuję: zmienić filtr paliwa,jak nie pomoże to sprawdzić manometrem ciśnienie PB na listwie,a profilaktycznie dolać do paliwa (po uprzednim zatankowaniu większej ilości,najlepiej 98 lub V-powera,srodek do czyszczenia układu paliwowego firmy STP ,ok 10zł, który przy okazji usuwa wodę ze zbiornika i układu.)

Opublikowano
no wlasnie umowilem sie na diganoze w JETRONIC w poniedzialek i zibaczymy sie sie okaze, ale tez zamowilem juz filtr paliwa, tak wiec aby to byl tylko brud :), bo tez mam taki problem ze mialem zalac stp bo mam zabrudzone wtryskiwacze, ale nie mialem czasu wybrac sie w trase po zalaniu tego srodka STP :(. Dzieki za rade wszystko rozwiaze sie w poniedzialek
Opublikowano
okazalo sie na szcezscie mam choc nie wiedzialem przez poprzedniego wlasciciela zamontowany jakis odlacznik pompy paliwa, ktory przestal dzialac i byl rezkomo odlaczony i sie popsul i wlasnie mi sie to przyttrafilo i odlaczyl pompe. Tak wiec na razie jest spokoj. Choc najgorsza rzecza jest to ze musze wymienic sonde bo na benzynie to auto chodzi od 400-900 obrotow i tak ciagle i sie zalewa az strach tym jezdzic. Pytanie do was ma ktos jakis rysunek gdzie ona sie znjaduje aby mogl ja wyjac i kupic identyczna bo zakazli mi kupowania uniwerslanych czy takiej w ktorej masa jest lutowana itp. Gdzie ona sie miesci?
Opublikowano
Stary musisz miec kanał.Jak juz w nim bedziesz to sonde masz na odcinku gdzie rura przebiega obok skrzyni biegow.Odłaczasz wtyczke ktorą musisz orzekrecic o 90 stopni w lewo i pociagnac na dol.Moze mocno trzymac i uwazaj zeby nie zgiac wspornika do ktorego zamocowana jest droga czesc wtyku(ta idaca od instalacji)A sama sonde odkrecasz po prostu kluczem.Model masz napisany na sondzie.Osobiscie kupilem tzw uniwersalna sonde BOSCHA za 150zł i elektryk przelutowal mi wtyczke ze starej w moim przypadku czteropinową za 15 zł.Dziala juz 2 lata.Pozdrawiam.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.