Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich i odrazu błagam o pomoc.

Mianowicie posiadam bmw e36 328i i mam problem ze sprzęgłem, musiałem wymienić na szybko sprzęgło bo padło (biegi wchodziły tylko na wył silniku, wysprzegli też był ok) więc musiałem je wymienić.spowodu braku czasu musiałem wymienić to w norauto (wiem wiem 1błąd),2gi błąd moje auto posiada lekkie koło 240mm,mechanicy próbowali dopasować docisk z 3.0D a sprzęgło chyba z 5-tki(ponoć też trzeba przerobić też wysprzegli bo jest za krótki) jednak nie dali rady,musiałem szybko wyjechać z kraju i w efekcie końcowym założyli serię.Auto zrobiło 2tys km wszystko ok lecz gdy chce strzelić ze sprzęgła z 1biegu auto stawia dęba szarpie i nie jedzie. Jakie jest najlepsze rozwiązanie? Zmienić koło zamachowe na serię? Z góry dzięki za pomoc i odrazu mówię że nie jestem mechanikiem lecz posiadaczem :-P

Opublikowano
zacznij od wykręcenia dławika sprzęgła (CDV-clutch delay valve) bedziesz to miał na wysprzęgliku albo na przewodzie (ja 95r miałem na przewodzie), wykrecasz go i skrecasz węże bez niego bo gwinty pasują. Wtedy masz pełną kontrolę nad sprzęgłem i powinno pomóc w operowaniu sprzęgłem. Sam to zrobisz na kanale, 2 klucze potrzebne i 5 minut roboty. Zaworek ten powoduje że nawet jak puścisz pedał sprzęgła to docisk skleja wolno, bardziej komfortowo, chroni przed twardym właśnie zasprzęglaniem. Taka ochrona auta i komfortu prowadzącego. Bez tego zaworka masz pełną kontrolę nad sprzęgłem do tego można szybciej zmieniać biegi.
szukam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.