Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

mam taki problem powiem w skrócie całe vvt sprawdzone przez mechaników wałki "nowe" pompa oleju tak samo, wszystko sprawne ale jest problem jest moment ze niechodzi na wszystki gary mianowicie najlepiej to widac w sytułacji:

odpalam rano auto robie dystans 5km gasze wracam po 30min odpadam i wtedy tak po około minucie jak jade to albo zgasnie jak stane na swiatłach albo wypada zapłon rożnie raz to raz to mniej wiecej jest to w momencie jak auto zaczyna sie zagrzewac (ale wskazówka niewychodzi poza niebieskie pole) trwa to moze 30sekund i auto wraca do normy co moze byc przycyzna? skoro całe vvt sprawne filtry wymienione oprucz paliwa troche czytałem moze wina pompy paliwa? niech ktos cos doradzi bo wszyscy rozkladaja rece ;/

 

ps.brak błedow jak sa to wypadanie zapłonu tylko

Opublikowano

Skąd jesteś? Mogę Ci polecić warsztat, który specjalizuje się w N42.. Ludzie z całej polski tam latają.

Najlepiej zadzwoń i zapytaj się co to może być.. Może będą wstanie coś wiecej powiedzieć..

Opisujesz te problemy tak... Brzmią jak jakaś abstrakcja w tym silniku..

Opublikowano
Katowice,moze komus teraz to cos podpowie dolałem troche dodatku do czyszczenia zaworów przy okazji całego układu paliwowego puki co wypadania zapłonu brak,ale powtarzacy bład 2781 czujnik wałka ssacego sam czujnik był wymieniany 2x bez efektów wina samego wałka? czy moze filtr lub pompa? przekłada sie na zamała dawke paliwa i wywala bład na czujniku?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.