Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam,proszę o pomoc bo kończą się pomysły,posiadam BMW e30 1985 r ,z silnikiem m10b18 wtrysk bez lpg.

Problem wygląda tak, silnik po uruchomieniu tzn zimny pracuje równo po czasie obroty spadają do ok 500 ,600 i zaczyna falować delikatnie ,po za tym gdy trzymam gaz na stałych obrotach to wchodzi na nie po czym delikatnie spada tak jak by miał problem z trzymaniem jednostajnych obrotów powyżej 2000 obroty trzyma równo,przy przyspieszaniu czasem szarpie i ma mało mocy... dodam że czasem ale rzadko na jałowych wypada zapłon

Co wymieniałem?

Przewody zapłonowe,świece,kopułka + palec,węże podciśnienia,przepływomierz na identyczny, cewkę zapłonową,filtr powietrza,filtr paliwa.....

Co obstawiam?

pompa paliwa trochę mi głośno pracuje chociaż wątpię...

co jeszcze może luz zaworowy? przyznam że trochę mi klekoczą zawory szczególnie po nagrzaniu.. ale czy żeby takie objawy robiły zawory?

sprawdzałem przewody gumowe od przepływomierza główna gumę zmieniłem na nowe, reszta szczelność sprawdzona,nie mam więcej pomysłów...

 

 

Film z pracą silnika

https://www.youtube.com/watch?v=bek9rTYcMbE

 

do dziś dnia nie znalazłem przyczyny.

W drugiej sekundzie widać wypadniecie zapłony pokazuje się to rzadko ,ale jednak.

 

HELP

Edytowane przez VanDyk
Opublikowano
w sumie tego nie sprawdzałem, mam zamiar podjechać do jakiegoś mechanika ustawić zawory i sprawdzić ciśnienie paliwa,jak to nie zda egzaminu to już nie wiem co chyba że jeszcze przepustnica .
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Luz zaworowy ma znaczenie, Przedewszystkim nie otwierają się zawory tak wysoko jak trzeba i nie zasysa pełnej dawki. Więc warto ten luz skontrolować, tym bardziej że nie ma dużo roboty. Przy tej robocie sprawdz ciśnieniea na garach, bo jak długo jeżdził na źle wyregulowanych zaworach, a przez to ubopka mieszanka to mogło wypalić gniazda zaworowe. Sam silnik ma sporo podciśnień więc warto poszukać na REAOEM schematu podciśnień i sprawdzić poprawność podłoaczenia. Silnik krowoy też warto wyczyścić.

 

PZDR>

Opublikowano
Luz zaworowy ma znaczenie, Przedewszystkim nie otwierają się zawory tak wysoko jak trzeba i nie zasysa pełnej dawki. Więc warto ten luz skontrolować, tym bardziej że nie ma dużo roboty. Przy tej robocie sprawdz ciśnieniea na garach, bo jak długo jeżdził na źle wyregulowanych zaworach, a przez to ubopka mieszanka to mogło wypalić gniazda zaworowe. Sam silnik ma sporo podciśnień więc warto poszukać na REAOEM schematu podciśnień i sprawdzić poprawność podłoaczenia. Silnik krowoy też warto wyczyścić.

 

PZDR>

 

 

Ok mam tylko pytanie bo większość twierdzi że m10 nie ma krokowca, a niektórzy mówią ,że to on wiec pytam ,czy tak wygląda krokowy w m10?

 

http://img24.staticclassifieds.com/images_tablicapl/278037957_4_644x461_silnik-krokowy-bmw-e30-waska-lampa-m10b18-krokowiec-sport-i-hobby.jpg

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
  • 8 miesięcy temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.