Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich od jakiegoś czasu zauważyłem, że podczas przyśpieszania samochód nie ma mocy tak do 3tys obr jeszcze jakoś względnie potem coraz słabiej.

Znowu czasami jest jak by lepiej ale problem powraca. Momentami jadąc już ok 100 jak się przyspiesza delikatnie to czuć jak by takie delikatne zająknięcia, jak by wtedy uciekło z 50 KM i nie ma siły jechać ale pomału się rozpędza.

W porównaniu do brata takiej samej moja poprostu strasznie zamula podczas przyśpieszania (Brat nie ma katalizatorów czy to ma jakiś wpływ na moc M52TU ?? ).

Od dawna mam błędy o nr 202, 203, 227, 228.

Czasami tylko 202,203, dziś po skasowaniu na jałowym biegu wypada tylko 227 pewnie podczas przejażdżki pokazała by się reszta.

Nie wiem czy sondy za katami umarły czy nie nie wiem jak je dobrze sprawdzić.

 

Niżej wrzucę parę zdjęć i linków do filmików może ktoś mi poradzi co można w tej kwestii poradzić.

http://naforum.zapodaj.net/thumbs/a8a3a479fc39.jpg

 

http://naforum.zapodaj.net/thumbs/06e0dc76c680.jpg

 

http://naforum.zapodaj.net/thumbs/16f71ca92dec.jpg

 

http://naforum.zapodaj.net/thumbs/cba10c96e908.jpg

 

[http://naforum.zapodaj.net/thumbs/05cd6f19005f.jpg

 

http://naforum.zapodaj.net/thumbs/102c0bb2a897.jpg

 

błąd zaraz po skasowaniu na biegu jałowym

http://naforum.zapodaj.net/thumbs/86ded6daa6a5.jpg

 

 

 

 

Opublikowano
jak w m52tu wytniesz katy moc powinna spaść bo spaliny nie idą tak jak pisała fabryka. Sam mam problem z katami teraz i będę je spawał bo pękły. Na kompie wywala Ci błąd sondy lambda I wydaje mi się ze ten błąd jest sondy przed katalizatorem a nie za a ona odpowiada za odpowiednią mieszankę w silniku. Sondy za katami służą tylko do diagnozy czy katalizatory są sprawne. Kiedyś czytałem że jak wysypują się dwie sondy na raz. To może to być winą nieszczelnego dolotu i komp wariuje. Więc sprawdź dolot czy jest szczelny. Wszystkie gumy które są od przeplywki, szczególnie ta która jest przy samej przepustnicy(często ona parcieje). Jeśli wszystko jest szczelne to wykręć przepustnice i sprawdź jej uszczelkę. Wyczyścić ja dokładnie. Wyciągając przepustnice wyciągniesz tez dise . Wszystkie te rzeczy wyczyść dokładnie benzyną czy innym zmywaczem. Masz gaz? Zobacz czy wywali błąd sondy bank2 bo może to sonda jedna padła ale dolot i tak bym sprawdził pro forma
Opublikowano

Gaz posiadam wszystko na bieżąco jest wymieniane robione serwisowane, gaz też zakładałem nowy z najlepszych podzespołów ale czasami jeżdżę na benzynie i właśnie ostatnio zauważyłem ten spadek na gazie ale i na benzynie też jest. Poprostu ciężko go nie zauważyć :)

A co do czyszczenia dawno to robiłem w sumie 2 lata temu tak że nie zaszkodzi pozaglądać.

Może jeszcze ktoś ma pomysły co z tym fantem zrobić ? Co ewentualnie sprawdzić ?

Opublikowano
Zrób mały test: pośmigaj jakiś czas tylko na benzynie, wcześniej skasuj błędy i sprawdź czy wszystkie Się pojawią. To pozwoli trochę zawęzić krąg podejrzanych
Ten post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko mnie w dniu jutrzejszym,ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów bez podania przyczyny.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.