Skocz do zawartości

E34 520i 1992, WBAHB51090GG03206, Krynica-Zdrój


Rekomendowane odpowiedzi

http://olx.pl/oferta/piekne-bmw-e34-sprzedam-zamienie-CID5-IDdWSb9.html

 

Co o niej sądzicie? Znajomy mechanik (właściciel kilku bmw) stwierdził, że cena za wysoka, nie byłem jej zobaczyć dlatego pytam o opinie.

 

VIN WBAHB51090GG03206

Type code HB51

Model 520I (EUR)

E-F-R series E34

Series 5

Type LIM

Steering LL

Doors 4

Engine M50

Displacement 2.00

Power 110 (149 hp)

Drive HECK

Transmission MECH

Paint code 668 - SCHWARZ 2

Upholstery code 1992-03-05

Prod.date GG03206 HB51 668 0411 5' E34

-

 

 

S210 Dynamic stability control III

S270 Wider tyres

S314 Door mirror, driver lock, heated

S320 Deleted, model lettering

S354 Green windscreen, green shade band

S401 Lift-up-and-slide-back sunroof, electric

S415 Sun-blind, rear

S423 Floor mats, velours

S428 Warning triangle and first aid kit

S465 Through-loading system

S510 Headlight vertical aim control

S520 Fog lights

S660 BMW BAVARIA REVERSE RDS

S704 M Sports suspension

L801 National version Germany/Austria

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ze zdjęć wygląda na takie e34 za 3-4k max. Wiadomo na żywo może się dobrze trzyma. Trzeba obejrzeć ale ja bym nie pojechał nawet 100 km, gaz wyklucza ten model.
Było: 306 1.4 98> Espace 2.1d 94> 850 2.5 96> 318tds 97> W638cdi 2.2 00> 525tds 98> W169 1.5 05> 316i 90> 324td 89> 525tds 96> W124 300CE 90> Mondeo 2.0tdci 02> 525td 95> W203 2.0 01> 520i 98> 522i 00> 525i 01
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ze zdjęć wygląda na takie e34 za 3-4k max. Wiadomo na żywo może się dobrze trzyma. Trzeba obejrzeć ale ja bym nie pojechał nawet 100 km, gaz wyklucza ten model.

 

 

Bardzo wartościowa porada, jakie LPG ma znaczenie. Ktoś chce zakłada i tyle, a te silniki LPG lubią i jest to indywidualna sprawa kupującego.

 

Poproś o zdjęcia, bo te są robione mopem. Czy cena za duża? Może faktycznie auto technicznie w mega stanie. Pytanie czy szukasz auta, które będziesz remontował czy takiego które technicznie będzie na kocie i ograniczysz się do wymiany filtrów i oleju co 10 tys. Zapytaj o LPG, kiedy zakładane i która generacja. Auto napewno warte uwagi, ale poproś o więcej zdjęć i zapytaj jak facet jest długo właścicielem. Są ludzie co dają duże ceny żeby mieć margines do targowania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ze zdjęć wygląda na takie e34 za 3-4k max. Wiadomo na żywo może się dobrze trzyma. Trzeba obejrzeć ale ja bym nie pojechał nawet 100 km, gaz wyklucza ten model.

 

 

Bardzo wartościowa porada, jakie LPG ma znaczenie. Ktoś chce zakłada i tyle, a te silniki LPG lubią i jest to indywidualna sprawa kupującego.

 

 

Gratuluje "myślenia" LPG w e34 zaletą. W W124 też pewnie to duża zaleta mieć taką instalacje :D ? Wyrażam jak zawsze swoje zdanie, E34 tylko w oryginale.

Było: 306 1.4 98> Espace 2.1d 94> 850 2.5 96> 318tds 97> W638cdi 2.2 00> 525tds 98> W169 1.5 05> 316i 90> 324td 89> 525tds 96> W124 300CE 90> Mondeo 2.0tdci 02> 525td 95> W203 2.0 01> 520i 98> 522i 00> 525i 01
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Gratuluje "myślenia" LPG w e34 zaletą. W W124 też pewnie to duża zaleta mieć taką instalacje :D ? Wyrażam jak zawsze swoje zdanie, E34 tylko w oryginale.

 

Następny SZPEC... Jeszcze w życiu nie słyszałem, żeby ktoś po założeniu LPG do E34 miał problemy. Człowieku silniki te gazuje się bez problemowo. Jesteś przeciwnikiem gazu, więc Twoje teorie są wzięte z książek czy doświadczeń? Jak ktoś zakłada I lub II generację to wystrzały na przepływomierzu gwarantowane, chociaż brat miał I lub II gen w M20B20 i samochód bez problemów jeździł.

 

 

I nigdzie nie napisałem, że LPG w E34 to zaleta, wspomniałem tylko, że to indywidualna sprawa kupującego.

 

A cudzysłów zachowaj dla siebie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Gratuluje "myślenia" LPG w e34 zaletą. W W124 też pewnie to duża zaleta mieć taką instalacje :D ? Wyrażam jak zawsze swoje zdanie, E34 tylko w oryginale.

 

Następny SZPEC... Jeszcze w życiu nie słyszałem, żeby ktoś po założeniu LPG do E34 miał problemy. Człowieku silniki te gazuje się bez problemowo. Jesteś przeciwnikiem gazu, więc Twoje teorie są wzięte z książek czy doświadczeń? Jak ktoś zakłada I lub II generację to wystrzały na przepływomierzu gwarantowane, chociaż brat miał I lub II gen w M20B20 i samochód bez problemów jeździł.

 

 

I nigdzie nie napisałem, że LPG w E34 to zaleta, wspomniałem tylko, że to indywidualna sprawa kupującego.

 

A cudzysłów zachowaj dla siebie...

 

Jestem przeciwnikiem gazu w klasycznych, starych, zabytkowych (nie wiem jak Ci to wytłumaczyć) autach. Czy później tak łatwo zarejestruje takie e34 na zabytek? Wszystkich zniszczeń po montażowych z gazu nie usunę.

Było: 306 1.4 98> Espace 2.1d 94> 850 2.5 96> 318tds 97> W638cdi 2.2 00> 525tds 98> W169 1.5 05> 316i 90> 324td 89> 525tds 96> W124 300CE 90> Mondeo 2.0tdci 02> 525td 95> W203 2.0 01> 520i 98> 522i 00> 525i 01
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Popros o zdjecia dolnych rantow drzwi i progow od dolu w szczegolnosci "wnek" pod lewarek.

 

Gaz to sprawa indywidualna ale sprawdz w jakim stanie jest wydech.

 

Ja w tej cenie 2 lata temu kupilem m50b20 touring z dwu strefowa klima automatyczna, abs, alarm skora, drewno szlachetne, wszystkie szyby elektryczne, fotele pompowane i podgrzewane, czujniki parkowania, pelne obc, oryginalne radio bawaria, komplet wszystkich narzedzi i felgi bbs nie pamietam ktory to styling.

 

 

O kolorze maledivblau metallic nie wspomne :twisted:

 

 

Wedlug mnie cena dosc wysoka...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wedlug mnie cena dosc wysoka...

 

 

 

Moje zdanie też jest takie. Co z tego, że w auto włożone 5 czy 10k skoro wygląda na zmęczone życiem? Bez lepszych zdjęć albo na żywo oglądnięcia nie poznamy prawdziwego stanu. I nie mówię tu o stanie mechanicznym tylko blacharskim, bo przykładowo sprzęgło czy silnik można wymienić.

Było: 306 1.4 98> Espace 2.1d 94> 850 2.5 96> 318tds 97> W638cdi 2.2 00> 525tds 98> W169 1.5 05> 316i 90> 324td 89> 525tds 96> W124 300CE 90> Mondeo 2.0tdci 02> 525td 95> W203 2.0 01> 520i 98> 522i 00> 525i 01
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Gratuluje "myślenia" LPG w e34 zaletą. W W124 też pewnie to duża zaleta mieć taką instalacje :D ? Wyrażam jak zawsze swoje zdanie, E34 tylko w oryginale.

Nie bronię gazu w e34, bo w obecnej chwili wg mnie to wada w tym modelu, ale w W124/190 jest mechaniczny wtrysk, więc nie ma co porównywać.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ze zdjęć wygląda na takie e34 za 3-4k max. Wiadomo na żywo może się dobrze trzyma. Trzeba obejrzeć ale ja bym nie pojechał nawet 100 km, gaz wyklucza ten model.

Miałem 3 e34 "w gazie" przez kilka lat i nic się nie stało

 

To słaby powód do zakładania gazu. Nie było później problemów z rejestracją na zabytek?

 

To, że silnik M50 dobrze znosi gaz to wiem ale jak karoseria znosi montaż całej instalacji i jak później z jej zdemontowaniem by nie było śladu?

Było: 306 1.4 98> Espace 2.1d 94> 850 2.5 96> 318tds 97> W638cdi 2.2 00> 525tds 98> W169 1.5 05> 316i 90> 324td 89> 525tds 96> W124 300CE 90> Mondeo 2.0tdci 02> 525td 95> W203 2.0 01> 520i 98> 522i 00> 525i 01
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ponieważ od 1992r jezdzę wyłącznie benzynami (z krótkimi epizodami diesla) zawsze wszystkie moje auta miały instalacje lpg, które zakładałem po kupnie i zawsze w dobrym warsztacie u fachowców mających wiedzę, jakie elementy instalacji trzeba zastosować do danego silnika. stąd nie miałem nigdy, powtarzam nigdy, żadnych problemów.

Co do demontażu lpg, również dobra fachura wie jak założyć, żeby później nie było śladu po jej usunieciu.

Więc jak widzisz, wszystko zależy od jednego kumatego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaspawa się dziury zrobione w metalu i wszystko gra już wszystko wiem :D.
Było: 306 1.4 98> Espace 2.1d 94> 850 2.5 96> 318tds 97> W638cdi 2.2 00> 525tds 98> W169 1.5 05> 316i 90> 324td 89> 525tds 96> W124 300CE 90> Mondeo 2.0tdci 02> 525td 95> W203 2.0 01> 520i 98> 522i 00> 525i 01
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak kupiłeś już takie auto, gzie gaz był zakładany w "podziemiu" to taka dziura w karoserii nazywa się barbarzyństwem.

Poza tym nie kupuje się raczej samochodów z już założona lpg, a jak już to trzeba odwiedzić odpowiedni warsztat, gdzie dokonają oceny. I to byłoby na tyle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Profanacja? a po co takie dobitne określenie i takie trochę szowinistyczne podejście do marki.

W wielu europejskich krajach do lpg jest podejście raczej pragmatyczne i określenie jezdzic tanio jest jak najbardziej na miejscu, plus ochrona środowiska.

Nie rozumiem dlaczego niektórzy obnoszą publicznie niechęć do tego typu paliwa. Kto nie chce nie musi zakładać gazu i nikt go za to nie skrytykuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawostką było wyprodukowanie wersji 518g - fabrycznie zasilanej instalacją gazową

 

Zaczerpniete z wikipedii odnosnie e34.

 

Co na to przeciwnicy LPG w BMW?

 

Nic :) Fabryka to fabryka. Niedaleko Mnie facet ma 540i, załozył gaz bo stwierdził że auto " za dużo żre " :mad2: Stać na konia to i na bicz dla Niego :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Muszę zacytować sam siebie bo widzę, że Państwo odchodzi trochę od głębi tematu a kilka postów wcześniej napisałem:

 

 

Jestem przeciwnikiem gazu w klasycznych, starych, zabytkowych (nie wiem jak Ci to wytłumaczyć) autach. Czy później tak łatwo zarejestruje takie e34 na zabytek? Wszystkich zniszczeń po montażowych z gazu nie usunę.

 

Sam miałem gaz w kilku swoich wcześniejszych autach np. w a klasie 1.5 2005 rok.

Ale jeszcze taki głupi pomysł mi do głowy nawet nie przyszedł, żeby do takiego klasyka jak e34, do takiego auta co ich zostało niewiele a w stanie bardzo dobrym jeszcze mniej ładować instalacje gazową.

Ile takim oczkiem w głowie się pokonuje kilometrów rocznie 1 000 ? 2 000? 5 000? Instalacja fajna do 6 cylidrów liczyć 4k. Za te 4k mam 1m3 paliwa.

 

Ale oczywiście nie bronię nikomu zrobić tego ze swoim e34 jeśli tylko mu to szczęście przyniesie. Wyrażam swoje zdanie TYLKO tutaj teraz odnośnie gazu E34, żeby już nie było że jestem wrogiem gazu w innych nowszych.

 

Zaraz ktoś się spyta a czy w e30 można? Ja odpowiem, że można nawet w TD :D ale ja takiego na pewno nie kupię.

Było: 306 1.4 98> Espace 2.1d 94> 850 2.5 96> 318tds 97> W638cdi 2.2 00> 525tds 98> W169 1.5 05> 316i 90> 324td 89> 525tds 96> W124 300CE 90> Mondeo 2.0tdci 02> 525td 95> W203 2.0 01> 520i 98> 522i 00> 525i 01
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie musze nikomu nic tłumaczyć ani udowadniać. Po prostu jestem na NIE dla gazu w BMW :)

Podjechać pięknym klasykiem czy innym V8 i lać gaz bo jest po 1.8zl, dla Mnie smieszne, dla innego normalne.

Nikomu nic nie wytykam kto na czym jeździ i co leje. Ja twierdze że gaz jest do zapalniczek :) Pozdrawiam i bez spiny :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie musze nikomu nic tłumaczyć ani udowadniać. Po prostu jestem na NIE dla gazu w BMW :)

Podjechać pięknym klasykiem czy innym V8 i lać gaz bo jest po 1.8zl, dla Mnie smieszne, dla innego normalne.

Nikomu nic nie wytykam kto na czym jeździ i co leje. Ja twierdze że gaz jest do zapalniczek :) Pozdrawiam i bez spiny :cool2:

A wiesz,że były BM-ki fabryczne z gazem nawet w katalogach się tym chwalili.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie musze nikomu nic tłumaczyć ani udowadniać. Po prostu jestem na NIE dla gazu w BMW :)

Podjechać pięknym klasykiem czy innym V8 i lać gaz bo jest po 1.8zl, dla Mnie smieszne, dla innego normalne.

Nikomu nic nie wytykam kto na czym jeździ i co leje. Ja twierdze że gaz jest do zapalniczek :) Pozdrawiam i bez spiny :cool2:

A wiesz,że były BM-ki fabryczne z gazem nawet w katalogach się tym chwalili.

 

Kilka postów wyżej napisałem że fabryka to fabryka :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest jeden myk tej historii, jesteśmy w Polsce. W innych krajach gaz jest traktowany jako normalne paliwo. Ja nie mam nic do przeciwników instalacji lpg, i nigdy nie sugerowałem nikomu jej założenia, natomiast wrogowie wręcz z odrazą nie chcą się pogodzić, że coś takiego istnieje.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.