Skocz do zawartości

2A70 VALVETRONIC Serwomotor


postal16

Rekomendowane odpowiedzi

Tak zmiany już widziałem po skasowaniu błędu, wystarczało to na około 10km przed wymianą czujnika, auto po wciśnięciu pedału w podłogę jedzie adekwatnie do swojej mocy, jak wyskakiwał błąd to co jakiś czas przy dodaniu gazu rozpędzał się zbyt mało dynamicznie. Kupiłem używkę VDO z allegro za 300pln, to auto moim zdaniem nie zasługuje na nowy który kosztuje w granicach 1500pln. Jakby ktoś chciał zmieniać rozrząd to nic nie da, niektórzy piszą że wina łańcucha, mi to nie pomogło, dopiero zmiana tego ustrojstwa. W e90 znajomego jest ten sam problem w PON kupi czujnik i zobaczymy czy jemu też pomoże :) w momencie wyrzucenia błędu miałem tak, że obroty spadały auto prawie gasło a zaraz działało normalnie ale już z ograniczoną mocą. W teorii można ten czujnik w środku wyczyścić i tą blaszkę obsadzić od nowa ale ja bym się bał że odpadnie i wleci gdzieś do silnika.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak często, od skasowania po około 10km się pojawiał. Skoro masz tylko zima przyczyną może być inna. Ja te objawy czuje jest to dosyć wyczuwalne gdy wcisniesz w podłogę gaz z poziomu 3000rpm zdecydowanie. Coś jak.vtec w hondzoe.gdy błąd wisi to nie ma takiego kopa.


Przed wymiana robiłem: zmianę wiązki silnika, nowy rozrząd, silniczek vvt 2x,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
U mnie też pojawia sie błąd 2a70 i to praktycznie cały czas, ledwo co wykasuje, za chwile znowu jest, nie musze nawet nigdzie jechać. Nie czuje z tego powodu zbyt dużych zmian, może lekkie zamulenie poniżej 3000 obrotów i może deko za wysokie spalanie. Z tego co tu poczytałem to nie silniczek VVT, co proponujecie wymienić ? Czujnik wałka?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
U mnie też pojawia sie błąd 2a70 i to praktycznie cały czas, ledwo co wykasuje, za chwile znowu jest, nie musze nawet nigdzie jechać. Nie czuje z tego powodu zbyt dużych zmian, może lekkie zamulenie poniżej 3000 obrotów i może deko za wysokie spalanie. Z tego co tu poczytałem to nie silniczek VVT, co proponujecie wymienić ? Czujnik wałka?

2A70 to VVT, u mnie po wymianie lepsza reakcja na gaz, i przed wymianą po puszczeniu gazu całkowicie podczas jazdy było lekkie szarpnięcie, teraz tego nie ma plus błąd 2a70 już nie powraca, polecam wymienić, samochód dużo lepiej reaguje na wciśnięcie i puszczeniem gazu, różnica jest zauważalna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozwikłałem mój problem, podmieniłem wiązkę silnika na chwilę nie pomogło, wymieniłem vvt nie pomogło, rozebrałem po raz setny chyba pokrywe zaworów i wyjąłem ten francowaty czujnik wałka mimośrodkowego, rozdłubałem go i moim oczyskom ukazał się olej w czujniku. Kupiłem używkę na szrocie (140tysięcy przebiegu) narazie bez błędu.


http://i63.tinypic.com/soy4ig.jpg

 

Czy ciężko jest wyjąć ten czujnik?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • 4 miesiące temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.