Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

cześć

osobiście uważam, że chyba można się doszukiwać analogii do zwykłej skrzyni...tzn. zlewasz śrubą odkręconą u dołu skrzyni.a wlewasz z góry :D ...oczywiście to moje domniemania.....niech wypowiedzą się fachowcy od automatów....

PS. nie możesz zrobić sam fizycznych oględzin ?

pzdr

Opublikowano

W niektorych skrzyniach jest bagnet i poziom oleju mozna sobie sprawdzc w kazdej chwili. W tych skrzyniach sprawdza sie olej na odpalonym zagrzanym aucie, skrzynia w pozycji N lub P i po dwoch minutach wyciagamy bagnet i sprawdzamy.

W drugim rodzaju skrzyni sa dwie sruby: spustowa i kontrolna. Sa to z regoly skrzynie zalane olejem, ktory ma rzekomo starczyc dozywotni w skrzyni. Jednak w praktyce ten olej rowniez nalezy co pewien czas wymienic. Jednak do wymiany proponuje wyspecjalizowany warsztat od skrzyn automatycznych gdzy zwykli fachowce z regoly zalewaja mniej oleju i pozniej sa z nia problemy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.