Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Ja w swojej dokładałem. Musisz dokupić manetki, czyli całego pająka i plastiki osłonowe na kolumne kierownicy. Manetki muszą być z sedana jeśli masz sedana, jeśli kombi to z kombi. Różnią się przełącznikiem wycieraczek tylnej szyby. Plastiki możesz sam spróbować przerobić, ale wiadomo lepiej kupić oryginalne. Wykręcasz kierownicę, przekładasz manetki. Później musi ci ktoś zaprogramować tempomat. Mi to robił kolega dziqsek, na jednym z organizowanym przez niego zlotów. Działa bezproblemowo. No chyba że chodzi ci o tempomat aktywny - to już całkiem inna bajka. I dużo droższa.
Opublikowano
Wydaje mi sie tez ze 6-VII cylindrowe silniki maja zupełnie inne tempomatu niż 4. Ogólnie cieżko je dostać.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.