Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Nastał czas na wymianę.

Moje pytanie jest jakie, czy moge do silnika 2.0 dać dyfer z 1.8 z takim samym przełożeniem a dokladnie 3.38.

Na jaki dyfer z przełożeniem powinienem wymienić a żeby na dyfsze 3.38 przy 100km/h ma 3000 obrotów a żeby na dyfsze X.XX? przy 100km/h bylo mniejsze obroty(np 2500) ?

1. Czy moge dać dyfer z 1.8 do 2.0 ?

2.Jaki dyfer aby zmiejszyc obroty przy tej samej predkosci?

Proszę o szybką dopowiedz pozdrawiam :D

Opublikowano

Raz, że ten z 2,8 jest na tzw "dużej głowie" i będziesz musiał wymienić tez półosie i wał a dwa, że 2,93 to chyba za niskie przełożenie jak na ten silnik. Według mnie 3,23 (np z 316i) to max co można włożyć żeby trochę wydłużyć biegi. Dodatkowo dyfer z 316i powinien być mniej zajechany niż te z większych motorów.

 

Reasumując:

1. tak

2. 3,23 z np. 316i następny to 3,07 ale nie jestem pewien czy był też na małej głowie i czy nie będzie za 'długi' do 320i

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.