Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Zalozylem nowy aku 100ah stary chyba byl 95ah oryginał jak zrobic adaptacje bo chyba tam nie ma o takiej pojemnosci ? Ladowanie mam 14,7v i mnie to troche dziwi.
Opublikowano
Masz za duże ładowanie, to może być początek końca regulatora napięcia na alternatorze, ja tak miałem to mi przeładowywał właśnie. Wymieniłem sam regulator i już było git, a adaptacje to u jakiegoś kumatego mechanika.
Opublikowano
Zalozylem nowy aku 100ah stary chyba byl 95ah oryginał jak zrobic adaptacje bo chyba tam nie ma o takiej pojemnosci ? Ladowanie mam 14,7v i mnie to troche dziwi.

 

Mialem ten sam problem :) dla e90 maksymalna pojemnosc to -b090

Ja tez miewam ladowanie 14.7V po odpaleniu, potem po jakims czasie napiecie sie stabilizuje do 14.4V w temperaturze powyzej 0stC. W temperaturach ujemnych zawsze ladowanie jest ok 14.7V, monitoruje non-stop przez carly. Wg mnie komputer jakos dobiera ladowanie do stopnia rozladowania akumulatora po postoju, ale tez bierze pod uwage temperature otoczenia.

to nieprawda, że ten bigos zaszkodził
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ładowanie jest jak najbardziej w normie dla 14,7V. Tak jak pisał przedmówca, to wiele zależy od stopnia naładowania akumulatora.

BMW E36 1991 Limuzyna 325i 2005↔2007

BMW E46 2002 Touring 320d Lift 2007↔2010

BMW E91 2006 330d 2010↔2018

BMW E81 2007 118d 2015→

BMW F31 2014 325d 2018→

icon1.png

F31-C-HRj_qqhnpsx.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.