Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć Wszystkim!

 

Zmagam się ostatnio z problemem drgań w układzie napędowym ściśle powiązanym z osiąganiem peaku momentu obrotowego. Doszedł mi jeszcze kolejny objaw, głośno pracujący dyfer. Postanowiłem go wymienić bo prawdopodobnie się kończy (wymiana oleju nic nie dała, jak sie nagrzeje huczy jak w Kamazie)

Mój to wg Realoem (3,15) o nr 33107591017, niedaleko mnie znalazłem dyfer o tym przełożeniu ale nie ma możliwości odczytania z niego nr czesci (tej BMW) jest za to nr (chyba obudowy dyfra pod e90) 7541580-02

Wrzuciłem w google i wyskakuja dyfry tylko do e90 ale o roznych przełozeniach. W zwiazku z czym:

-jeżeli zgadza się przełożenie (3,15) to reszta będzie pasować?

-czy moga się różnić w zalezności od skrzyni biegów np flanszą, mocowaniami do wózka itp.?

 

 

z góry dziekuje za pomoc i pozdrawiam!

Opublikowano

Ten, co kupiłem pasuje, najważniejsze żeby się przełożenie zgadzało (3,15 w moim przypadku)

Szybka instrukcja wymiany dyfra, gdyby ktoś coś takiego robił, w moim przypadku na podstawie e91 LCI.

 

1. Demontujemy drażek ustalający tylnego zawieszenia- wersja touring (ta metalowa konstrukcja wyglądająca jak "A")

2. Odkręcamy pierwszą od strony dyfra aluminiową osłonę wydechu + tę "tackę" zabezpieczającą przed opadnieciem wydechu na ziemię,

3. Demotujemy wydech

4. odkręcamy wewnętrzne przeguby od dyferencjału i opuszczamy półosie

5. odkręcamy wał napędowy od dyferencjału

6. odkręcamy 3 śruby jedna z tyłu z tłumikiem drgań i dwie z przodu z poduszek dyfra

7. wyciagamy dyfer, .

8. Składamy w odwrotnej kolejności

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.