Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nikt nie oceni na odległość i bez sprawdzenia w jakim dokładnie stanie jest Twoja pompa. Nie interesowałem się zbytnio vp44, ale swego czasu było sporo o tym tematów i często pojawiały się informacje, że sterownik nie uszkadza się bez przyczyny mechanicznej.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

Do tego co już było powiedziane wkleję film co po części sporo wyjaśnia.

Zaznaczam że nie mam nic wspólnego z reklamą.

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

Opublikowano

dobra jutro jade do magika od bmw pogadam z nim co i jak czy opłaca sie sam sterownik wymontowywać.

Pan z Omegi mowil ze i tak lepiej wymontowac samemy sterownik i wyslac do sprawdzenia poniewaz wszystkie bledy zapisane sa w nim mozna trafic sam problem z elektornika a wtedy zamykamy sie w paru stowkach nie trzeba wyciagac pompy. Doswiadczenie 6 lat z tym samochodem nauczylo mnie zeby zaczynac malych rzeczy ... na wydanie 2500> zawsze mam czas ;)

wczesniej >>>>kptmendoza<<<
Opublikowano

Z tego co na początku pisałeś to by wyglądało że się zapowietrza więc z naprawą sterownika się nie spiesz , może wcześniej sprawdź to ?

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ale sterownik jest ok, jak by się spalił to byś nie zapalił , zresztą na filmie widać że kąty wtrysku są, zmieniają się w zależności od zadanego przez sterownik silnika , jak dla mnie obudowa jest wytarta pompy vp44 , jak ja robiłem pompe vp44 to też w diagnozie miałem błąd kąta wtrysku tyle że u mnie spalił się sterownik i zgasł silnik podczas jazdy i już nie zapaliłem , regeneracja w Bosch obejmowała wymianę na nowy sterownik i korpus pompy , tyle żę u mnie wcześniej żadnych objawów nie było żadnego spadku mocy i trudności z zapalaniem nie było , samochód, silnik zgasł przy 3tys obr/min w trasie i koniec

więc w takim przypadku można sie pokusić o naprawę samego sterownika pompy ale to też tylko chwilowe ,

bez dokładnego badania na stole probierczym pompy nie sprawdzisz , oby nie było tak że dwa razy zapłacisz a i tak będziesz musiał pompę zrobić .

błąd kąta wtrysku może też pojawić się przy złym jej zamontowaniu , dlatego tak ważne aby to robiła osoba która się zna dlatego przy wyciąganiu należny zablokować pompę na początek tłoczenia, aby w tej samej pozycji zamontować w samochodzie .

chociaż ????

ale dzisiaj sobie filmów obejrzałem o pompie vp44 jak mi się kiedyś zepsuła to nic nie było ,

Opublikowano

Również Panowie robiłem pompę vp44 .

I kolegi przypadek jest podobny do mojego , pierwsze objawy pompy miałem na jakiś rok przed jej późniejszą regeneracja . W trasie po ponad 800 km jazdy , opadła z sil + siwy dym i błędy od sterownika . Ostygła + zalanie dobrego niemieckiego paliwa i przejechała jeszcze z 30 tys km ! Choć owszem każde zaparkowanie auta pod górkę oznaczalo meczarnie dla rozrusznika ( który w końcu padl ) ostatecznie auto zgaslo 200m od domu błąd 72 i juz nie odpalila .

 

Regenerowałem a właściwie kupiłem zregenerowaną na wymianę w Diesel Technika w Lublinie . Tani nie są , ale po rozmowie z nimi wiedziałem że znają sie na temacie . Dzwonić do Panów z allegro za 1700zl nie polecam bo bije od nich amatorką .

Do Panów od TC nie polecam , niestety nie szlo się dodzwonić przez 2 dni do gościa który sie tym zajmuje , sytuacje losowe i może mój pech .

Opublikowano

spoko

dzieki ze tak ciagniecie ten temat :)dzis samochód odpalił normalnie juz jest u speca czekam na diagnozę a odnosnie filmów z YT ktore wcześniej wrzucaliście.

Mialem przez chwile mysl zęby wymontować sam ten sterownik i podesłać do P H U omega bo widzę kolega ogarnia temat i przez telefon tez brzmi w miarę sensownie. Myślę tez, ze jeżeli tak by sie stalo ze to wina pompy to jestem za tym żeby ten sterownik wymontować i wysłać. No ale zobaczymy. Jeżeli jest tak jak mówisz z tym ze przejechałeś jeszcze 30tys tym samochodem to fajnie. U mnie juz rok temu mechanizator zauważył opiłki metalu w filtrze paliwa ja teraz tez parę nazbierałem ale czy to świadczy o zacierającym sie tłoczku? chyba nie

wczesniej >>>>kptmendoza<<<
Opublikowano

narazie zostały wymienione zimmeringi/uszczelki w pompie i samochod odpala normalnie.

Nie jezdzilem nim jeszcze ale mechanik mówił ze czasami sa braki mocy i chce zebym go przepalil przez 30min gdzies na trasie zeby zobaczyc czy jakies błędy wypluwa

wczesniej >>>>kptmendoza<<<
Opublikowano
dzieki pomocy kolegi yoshimura ktory naprowadzil mnie na przeczyszczenie czujnika doładowania w kolektorze auto odzyskało moc! także nie pompa nie wtrysk sterujacy byly winne ale po prostu uszczelki przy pompie oraz syf na czujniku. Mala rzecz a cieszy. :)
wczesniej >>>>kptmendoza<<<

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.