Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam posiadam e30 wąska lampę z 1984r. Orginalnie siedziało tam m10 ale już zmęczone i okazyjnie kupiłem m20b25 w ładnym stanie komplet z wiazka skrzynia chłodnica serwem itd do swapu. I mam parę pytań. Nie ukrywam ze jestem świerzy w tym temacie. M10 mam już wyjęte wszystko przygotowane tylko nie wiem czy będzie dobrze się połączyć z ta instalacja co mam? Nie widzę u siebie złącza kabinowego takiego jak mam przy m20. Da to rade jakoś połączyć czy musze szukać innej wiązki?
  • Zarejestrowani
Opublikowano

Zapewne przyda Ci się ten diagram:

http://www.300mm.de/download/motorstecker.jpg

 

W aucie masz wiązkę starego typu (do 1985 roku), a z silnikiem dostałeś nowszą wiązkę. Mimo wszystko silniki m20 były też montowane przed 1985 rokiem, więc na starej wiązce ten silnik powinno dać się uruchomić.

Niestety nie znam się na tym i Ci nie powiem co w twoim przypadku najlepiej zrobić. U mnie mechanicy też mieli problem z wiązkami, mimo że zmieniałem m20b20 na m20b25 (tylko auto mam z 86 roku, a silnik był z 89 roku - też występowały drobne różnice, a ja na dodatek silnik miałem z e34).

Opublikowano
Dzięki wielkie rozpiska bardzo się przyda. U mnie właśnie jest stara wiazka i mam złącze kabinowe prostokątne jeszcze a w m20 juz to okrągłe mam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.