Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

~ WItam.

Coś mi się dzieje z autkiem, przydeptam - obroty nie skaczą, opony nie mielą, silnik nie pracuje, a wręcz 'przygasa'. Po 1 takiej akcji, mysl - sprzęgło, ale jednak nie, bo nawet obroty i silnik nie pracuje. Stawiam teraz na świece & kable zapłonowe, bo nie wymieniałem jeszcze, poprzedni krótki wlasciciel (przerazony OC zrezygnował :lol: ) - również nie zdążył ich dotknąć. W ramach 'naprawy' i eksploatacji, nawet jeśli to nie ten problem - to się przyda, teraz mam świece.. szkoda słów. Jeśli nie świece - 2 podejrzenie spadnie na rury podciśnieniowe, bo jeśli na sprzęgle napompuje pedał gazu i wbije >3k obrotow to auto jedzie normalnie, ale nie na niższych, jak w korku to pompuje caly czas pedal by mi silnik nie zgasl.

 

Ale do sedna, pieniądze większej roli nie grają, a bynajmniej nie w świecach :) - wiem, były podobne tematy bo przeszukałem nie samego wujka, ale też i to forum - ale zdania strasznie podzielone, a porównania tych 3 konkretnie modeli nie było jednocześnie :)

 

Rzuciłem się na NGK, ale które ?

1) BKR6EK - te są dedykowane przez BMW na RealOEM (http://www.realoem.com/bmw/pl/showparts?id=BE71-EUR-01-1996-E36-BMW-318is&diagId=12_1985)

2) BKR6EIX - te złapałem na oficjalnej stronie NGK jako polecane "jeszcze lepsze własności" od tych powyżej dla mojego modelu (https://www.ngk.de/nc/pl/wyszukiwarka-produktow/produktfinder/PKW/ZK_BENZINER/BMW/318%20IS%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20E36/BKR6EK/1485/)

3) BKR6EQUP - te dorwałem przypadkiem, kilka ludzi zachwalało - ponoc nie ma porownania.. a na RealOEM też dedykowane, ale jest wzmianka "Przestrzegać SIT 12 05 98 (368)!" - o co tutaj chodzi ?

 

Specyfikacja samochodu: E36, Coupe, 1996r, 318ti, 1895cm3, M44 - LPG (dla rekreacyjnych wycieczek oszczędnych)

 

To jak, które według Was 'najbardziej' polecacie ? Chcę kupić jeden, Waszym okiem najlepszy komplecik, a nie jeden po drugim. Czekam na opinie, jeśli miałyby być zbliżone to czekam na konkretniejszą 'recenzję, informacje'.

 

Pozdrawiam,

Mariusz K.

Opublikowano
nie mam doświadczenia z gazem w BMW,ale do samochodów BMW zasilanych Pb zawsze używałem Beru,i było ok,za to mam jakieś doświadczenia z amerykańskimi silnikami zasilanymi LPG i tam NGK kompletnie się nie sprawdzają (2-3 tys km i dostają przebić,obojętnie czy są miedziane,platynowe czy irydowe,jak założę zwykle Autolite problem znika),to moje osobiste doświadczenia,nie używam już świec NGK i Bosch.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Poczytaj na forum lpg, bo z tego co kojarzę do gazu daje się inne świece niż fabryczne.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.