Skocz do zawartości

BMWe39 0.3l diesel touring Schemat rozrządu potrzebna pomoc!


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam od dłuższego czasu mam problem ze swoim samochodem , zaczęło się od tego , że podczas jazdy mi zgasł . Mierzyłem pompkę w progu ciśnienie to daje 7,5 bara .

Czy to może być pompa wysokiego ciśnienia lub zaworek na pompie , czy musiałbym rozbierać rozrząd żeby wyjąc pompę paliwową wysokiego ciśnienia ? Z góry dziękuję za każda wskazówkę. :wink:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Zamiast wróżyć z fusów, to podłącz auto pod kompa, zanim rozbierzesz wszystko i zaczniesz wymieniać na chybił-trafił.

Ponadto:

Mierzyłem pompkę w progu ciśnienie to daje 7,5 bara

 

To niemożliwe.

 

Pompę można wyjąć bez ruszania rozrządu, ale jak pamiętam, to trzeba mieć specjalny ściągacz.

Opublikowano
Pod kompa było było podłączane i nic nie wykazało , a jak zegary podłączałem to na pompie wysokiego ciśnienia nawet nie pokazało jednego bara a chcesz wiedzieć to w pompie wysokiego ciśnienia są zaworki i daje na powrót. Dziękuję za taką wiadomość :wink:
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Pod kompa było było podłączane i nic nie wykazało

 

Ok, ale podłączenie pod kompa to nie tylko odczytanie błędów, masz też masę paramtrów, tj ciśnienia wstępne, ciśnienie CR itp.

Wypadało by sprawdzić czy zawierają się w "granicach rozsądku". :wink:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.