Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam parę dni temu wyjeżdżałem z domu, a że zima no to trochę dałem na obroty bo ślisko po odjechaniu od domu tak z 60-70m silnik zaczął klekotać i nie palił na jeden cylinder.

To tak, tego samego dnia zaprowadziłem BMW do warsztatu okazało się ze jest pęknięta plastikowa osłonka czujnika spalania stukowego podejrzewałem że jest padnięty i że to jego wina, (przyspieszony zapłon co powoduje spalanie stukowe) ponieważ jak dodałem gazu podczas spadania z obrotów przestało stukać wykręciłem go i miałem kupić nowy, ale w sklepie go nie dostane, jak zaprowadziłem do warsztatu zaczęła palić na wszystkie cylindry. Dzisiaj okazało się że to był tylko przypadek że przestało stukać więc odkręciłem wałek rozrządu żeby sprawdzić popychacze hydrauliczne, są sprawne. Skręciłem z powrotem, później wykręciłem świece z ciekawości, były całe czarne więc je wyczyściłem później zrobiłem jeszcze reset ECU odpaliłem nagrzała się stukanie trochę ucichło przygazowałem z dwa trzy razy coś jeszcze kilku krotnie stuknęło i ucichło, ale jak mu znów dałem gazu to na wyższych obrotach co jakiś czas zaklekota i jak spadnie na wolne to nie pali znów na jeden cylinder parę delikatnych ruchów pedału i chodzą wszystkie 4. Dodam jeszcze że w BMW trzeba zmienić olej.

I teraz co by mogło być przyczyną tych wariacji? Czy to będzie wina oleju? Czy jednak popychacze? Czy może pompa oleju albo zaworek powrotny pod filtrem oleju? Czy jeszcze coś innego?

Bardzo bym dziękował za pomoc.

Opublikowano
panewka?

Jest:e36 kupeta 2.5; e70 3.0 sd

Prawo jazdy & POLON.. BMW :D

Diagnostyka BMW od 1988r. do 2019r.. i rolowanie nadkoli // pisać PW

Opublikowano

Nie panewka tylko zawory stukaly.

A juz sie wszystko wyjasnilo gdzies byl zator cos bylo przymarzniete i za slabe cinie dawalo na popychacze postala w garazu dzisiaj olej zostal wymieniony i chodzi ja szwajcarski zegarek :D

Opublikowano
Oby tak było :) ale poszukaj przyczyny mimo to

Jest:e36 kupeta 2.5; e70 3.0 sd

Prawo jazdy & POLON.. BMW :D

Diagnostyka BMW od 1988r. do 2019r.. i rolowanie nadkoli // pisać PW

  • 3 miesiące temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.