Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
niedanwno pisalem o e28 z silnikiem 2.0 24V no ale się rozmyslilem bo byl zajeżdzony. Mam na oku teraz e28 528i ktora ma bardzo ladna blache i zadbane wnetrze fotele nie wysiedziane i ogolnie jest zadbana jedynym mankamentem jest to ze stacyjka jest uszkodzona i bebenki w zamkach. Prosze o ocene. Zdjęcia http://augustow.org.pl/bmw/ oraz wskazowki na co uważać. Ma ktoś może stacyjke i bebenki? najlepiej na jeden kluczyk :)
Opublikowano
"Rękodzieło" gazowników nie wygląda zachęcająco. :duh: :duh:

- No, stał tutaj! Był! Patrzył na swoje paznokcie! Rozpłynął się! Nie ma go!

(Bogumił Kobiela we "Wszystko na sprzedaż". Rok później rozbił się na amen swoim białym BMW).

Opublikowano

Silniki M30 nie lubia gazu chyba najbardziej ze wszystkich, 528i w ladnym stanie to jest wrecz wyscigowka, z zalozonym mikserem beda Cie wyprzedzac 320i.

 

Przy tak polepionej lepiance mozna sie domyslic , ze auto strzelalo, a wiec takze jezdzilo niewyregulowane itd... moze to wrozyc nienajlepszy stan silnika przeplywomierza itd....

 

Z tylu pod zderzakiem niechlujnie robione i mazniete na czarno, z przodu brakuje halogenow i chyba ma urwana oslone metalowa.

 

Badziewiarska rura wydechowa wrozy spawany i kombinowany wydech

 

To kilka rzeczy na pierwszy rzut oka, napewno nie wszystko + stacyjka itd...

 

Wydaje mi sie, ze jesli miala by byc do jazdy i chcialbys ja doprowadzic do bardzo dobrego stanu to przy cenach E28 na rynku nie oplaca sie jej wziac za darmo - chyba ze na czesci. Tak przynajmniej na czuja mi sie wydaje. Najlepiej poszukaj w Niemczech - za 1000 eur mozna dostac nieraz naprawde zadbane serwisowane E28 bez zadnych kombinacji i sekretow, masz w granicach 5 - 6 tys zl ladne E28.

E24 628CSi 12/1982 Delphin-Metallic - wegetacja... :(

E28 524td 06/1985 Karminrot ze szpera :) i silnik nowka!!!


Nowe amortyzatory BILSTEIN B6, CZESCI UZYWANE

Kontakt: 0049-176-4889-3646, 0695039390, GG 244669 lub PW

Opublikowano
mam e32 z silnikiem m30 i jezdzilem z wersja ktora nie byla zagazowana roznicy duzej nie ma. musze dokladnie przemyslec sprawe z tym e28 ale nie checm stanu serwisowego wole sam doprowadzic ja do takiego stanu.
Opublikowano

Chcesz sam doprowadzic do bardzo dobrego stanu?? Nie wiem czy dobrze zrozumialem, ale szukasz auta, ktore zapewni Ci wiele radosci podczas renowacji??

Jesli tak to wydaje mi sie, ze troche za wczesnie jest na takie zabawy z E28... Lepiej kup sobie 2002 ;] Tymbardziej, ze doprowadzenie do stanu bardzo dobrego E28 wydaje mi sie zabiegiem niepotrzebnym, skoro na rynku jest jeszcze wiele egzemplarzy w naprawde dobrym stanie, a jesli chodzi o koszty......... sam jezdze E28 i wiem, ze najmniejsza czesto naprawa moze oznaczac spore uszczuplenie portfela.

Pozdrawiam

Opublikowano
mam e32 z silnikiem m30 i jezdzilem z wersja ktora nie byla zagazowana roznicy duzej nie ma.

 

To jakis kiepski model testowales - chyba ze jezdzisz na Blosie lub Sekwencji - wtedy faktycznie w pracy na benzynie duzego spadku mocy nie ma.

E24 628CSi 12/1982 Delphin-Metallic - wegetacja... :(

E28 524td 06/1985 Karminrot ze szpera :) i silnik nowka!!!


Nowe amortyzatory BILSTEIN B6, CZESCI UZYWANE

Kontakt: 0049-176-4889-3646, 0695039390, GG 244669 lub PW

Opublikowano
2002 w przyszłości :P narazie napalilem sie na e28 a ze dlubie sie w samochodach dlatego zastanawiam sie nad ta co przedstawilem na fotkach. Bo oglnie jest w dobrym stanie ale trzeba ja dopiescic co sprawia najwieksza przyjemność!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.