Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ja wymieniałem, tyle, że w 320i. I generalnie dostęp jest bardzo kiepski, trzeba walczyć i z góry i z dołu.

A odpowietrzanie jest bardzo proste, gdyż jest tu elektryczna pompa - luzujesz korek odpowietrzający na zbiorniku wyrównawczym, temperatura nawiewu na maxa, moc na minimum, auto na zapłon, i 10 sekund przytrzymać gaz. To ci odpali pompkę i się samo odpowietrzy.

Opublikowano
Ja wymieniałem, tyle, że w 320i. I generalnie dostęp jest bardzo kiepski, trzeba walczyć i z góry i z dołu.

A odpowietrzanie jest bardzo proste, gdyż jest tu elektryczna pompa - luzujesz korek odpowietrzający na zbiorniku wyrównawczym, temperatura nawiewu na maxa, moc na minimum, auto na zapłon, i 10 sekund przytrzymać gaz. To ci odpali pompkę i się samo odpowietrzy.

 

dzięki za info. Czy przy ściąganiu termostatu wyleci dużo płynu chłodniczego? Trzeba się zaopatrzyć w parę nowych litrów? Dzięki za dobry DIY odpowietrzania układu chłodzącego. Czy korek od zbiornika wyrównawczego cieczy chłodzącej ma być zakręcony podczas procesu odpowietrzania?

Opublikowano

Ja przy okazji wymieniałem cały płyn, więc wszystko spuszczałem.

Jeśli dobrze pamiętam, to korek miałem odkręcony, a czy tak być powinno - nie wiem. Wydaje mi się, że to nie przeszkadza, powietrze i tak do góry wychodzi, będziesz słyszał.

  • 2 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.