Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witajcie.

Mam problem z moją e32. Do główniego kompa dostała się woda,doszło do zwarcia i spalenia się kilku elementów w kompie. Wymieniłem go całego, ale niestety dalej nie chce odpalać. Po przekręceniu stacyjnki nie ma napiecia na cewce, gdy podamy na cewkę 12V bezpośrednio dalej nie ma iskry i nie pali. Podejrzewam, że padło coś błahego,ale nie wiemy co.

Opublikowano
wpakowałem dokładnie taki sam model : 0261 200 150 , własnie taki komp jest w tych modelach , sprawdzałem jeszcze w wykazach. Na starym działał bez problemów do czasu zalania wodą.... :-(
Opublikowano
Ostatnio przerabialem podobny problem w e32 zatkaly sie kanaly odplywowe i zalalo wszystkie sterowniki. Jednak w tym przypadku wystarczylo wymyc i wysuszyc wszystkie sterowniki. W puszce w ktorej sa sterowniki sa te dwa przekazniki (w kolorzebialym i pomaranczowym), z tego co wiem to wlasnie pomaranczowy przekaznik jest odpowiedzialny za napiecie na cewce.

Szukasz czesci do swojego BMW??


Pisz na gg 1211423!!!

Opublikowano

jeżeli był kupiony używany ten drugi sterownik, to jest mżliwość, że był uszkodzony już w chwili kupna. ja tak miałem dokładnie jak ty (kupiłem i nie odpalił. "przerobiłem" tak cztery sterowniki). wymień na jeszcze inny.

PS: a czy ten drugi, który kupiłeś, wydawał może dźwięki jakieś? np. dziwne bzyczenie (czy jak tam to nazwać)? bo wtedy to raczej na bank jest zwalony. chyba, ze je się naprawia

Opublikowano

niestety zatkane kanały odpływowe to zmora tego modelu. Stary spalony komp niestety raczej sie nie nadaje do dalszej ekploatacji, spalił się układ scalony (stopił się !!!) i płytka jest za bardzo skorodowana.

Jak na mój gust to padło zasilanie kompa, mam już szczegółowy schemat elektryczny i będziemy szukać.

Opublikowano

jeżeli masz motronica 1.2 (co ma 735???)

 

to sprawdz:

 

czy jest +12 na pinie 27 ECU (po włączeniu zapłonu powinno być napięcie)

gniazdko X20 (pin 21) okrągłe złącze pod maską obok złącza diagnostycznego

 

czy na pinie nr 1 ECU - sygnał do cewki zapłonowej pojawiają się "piki" (jak kręcisz silnkiem), dobry jest do tego miernik analogowy

 

czy na pinie 18 ECU jest cały czas +12 (wyłączony zapłon też)

 

Najpierw podaj odpowiedzi na te pytania, później możemy dalej spekulować...

pozdrawiam

Marek

E32 750 V12 r. 91

Opel Senator B 3.0 24V

Omega 3000

Jeep Cherokee 4.0

Jeep ZJ 5.2

http://img129.imageshack.us/img129/2398/bmwe327501uv3.th.jpg

Opublikowano

No niestety nie jest tak jak piszesz :-(

PIN 1 - nie moglem sprawdzić, nie miałem dojścia,

pin 18 - nie ma pinu we wtyczce (!?)

 

Generalnie pojawia się napięcie na ponad połowie pinów po przekręceniu stacyjki.

 

Chyba musze podłączyć do diagnostyki, teraz pojawia się plus po stacyjce na cewce (nie wiem dlaczego,jeszcze wczoraj tego nie było) , ale dalej nie ma iskry. :mad2:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.