Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Panowie, podpowiedzcie gdzie szukać.

Przed kilkoma dniami moje auto straciło kompletnie moc, na drodze problem był rozkulać się do 100 km/h.

Pierwsza diagnoza to turbina - faktycznie miała luz wzdłużny. Turbo zostało zregenerowane. Wyczyszczony zawór EGR.

 

Jest lepiej ale na pewno nie jest to co było wcześniej, do tego występuje dziwny dźwięk przy gaszeniu silnika.

Dźwięk przypomina mi "zrzut sprężonego powietrza" ze zbiornika buforowego. Dźwięk pierwszy raz usłyszałem jak padło turbo, po wymianie nadal występuje.

Na filmiku dźwięk ten jest trochę "przekłamany" ale może ktoś będzie w stanie rozgryźć temat gdzie leży przyczyna spadku mocy i tego dźwięku.

 

 

Obroty nie falują, auto nie dymi, odpala bez problemów. Filtr powietrza nowy. Na kompie żadnego błędu.

 

Silnik 2.0d- 90 kW M47

Opublikowano
Sprawdź czy nie ma nieszczelności na połączeniach od turbiny poprzez cooler aż do AGR. Ewentualnie podciśnienie do AGR i sam zaworek. Jak rozumiem nie masz takiej mocy jak przed regeneracją a tu już może być wina samej regeneracji lub regulacji zmiennej geometrii jeżeli siedzi tam mitshubishi. Kilka razy przy gaszeniu też doszedł mnie taki dzwięk jakby upuszczonego ciśnienia ale nic nie robiłem ,bo to tylko dwa razy się zdarzyło. Podpenij kompa i sprawdz doładowanie i błędy w DDE , moja pompuje jakieś 400-600mbar za mało i się zastanawiam czy regenerować czy zakupić używane garretta.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.