Skocz do zawartości

E46 320d kopci i nie wchodzi na obroty.


Breakout

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich serdecznie.

Problem dotyczy bmw e46 m47 2.0 d 136km

Po ostatnim mrozie coś dotknęło moją bunie . Wsiadłem rano do samochodu (było -20 stopni ) przegrzałem 4 razy świece ale samochód mino kręcenia nie odpalił :shock: .

Złapał dopiero za 5 razem. Jak obroty spadły ruszyłem do pracy lecz podczas jazdy pedał w podłodze auto się nie rozpędza i do tego kupa dymu :mad2: . Wstawiłem od razu auto do grzanego garażu. Na drugi dzień auto odpalam , wyjeżdżam i po około kilometrze znowu to samo. W Impie wyskakuje taki błąd : http://www.fotoszok.pl/upload/193183e6.jpg

Wymieniłęm filtr paliwa , powietrza i olej, ale dalej to samo :(

Czy ktoś wie czego dotyczy dokładnie ten błąd ? Podczas Live data czasy wtrysków się rozjeżdżają , na wolnych oczekiwany to 2,79 a pokazuję raz -0,78 a czasami 2,84.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od 15 lat lany tylko mobil i taki sam olej zalałem. Ale nie wydaje mi się by olej powodował takie objawy, w szczególności że go nie ubywa . Dziś zacząłem od wymiany podciśnień i zaworu pod. turbiny. Samo turbo w środku suche i bez luzów. Niestety po wymianach zero poprawy :cry2: Jeszcze dziś jak będę miał siłę wyciągnę pompę i zobaczę w jakim stanie jest tłoczek. Podejrzewam że przytarty i dlatego taki cyrk :( Bo tłumacząc ten błąd to coś ewidentnie z kątem wtrysku i dlatego też pewnie w live data taki rozjazd jest.

A może ktoś wie jak zresetować mapy pompy w dis - ie ? Do tej pory jedyną operację jaką wykonałem disem to było zmiana softy przepływki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zawiesił się tłoczek przestawiacza wtrysku w VP44. Trzeba wymienić na nowy + wymiana tranzystora w sterowniku pompy. Po montażu reset map paliwa DISem: identyfikacja auta/control unit function/function selection/service funkctions/drive/DDE3.0/adjustments/pump program map/test schedule/reset value to neutral/end with programing/program all adjustments ---> INPA: shift + F8/error memory/clear/E46.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pompa już po regeneracji , lecz mam problem. Na zimnym silniku czasy wtrysku są bardzo zbliżone zaś na ciepły wartość zmierzona nigdy nie spada na -

Miał ktoś podobny przypadek , czy można tak jeździć ?

http://www.fotoszok.pl/upload/31b34295.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.