Skocz do zawartości

E46 320d kopci i nie wchodzi na obroty.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich serdecznie.

Problem dotyczy bmw e46 m47 2.0 d 136km

Po ostatnim mrozie coś dotknęło moją bunie . Wsiadłem rano do samochodu (było -20 stopni ) przegrzałem 4 razy świece ale samochód mino kręcenia nie odpalił :shock: .

Złapał dopiero za 5 razem. Jak obroty spadły ruszyłem do pracy lecz podczas jazdy pedał w podłodze auto się nie rozpędza i do tego kupa dymu :mad2: . Wstawiłem od razu auto do grzanego garażu. Na drugi dzień auto odpalam , wyjeżdżam i po około kilometrze znowu to samo. W Impie wyskakuje taki błąd : http://www.fotoszok.pl/upload/193183e6.jpg

Wymieniłęm filtr paliwa , powietrza i olej, ale dalej to samo :(

Czy ktoś wie czego dotyczy dokładnie ten błąd ? Podczas Live data czasy wtrysków się rozjeżdżają , na wolnych oczekiwany to 2,79 a pokazuję raz -0,78 a czasami 2,84.

Opublikowano

Od 15 lat lany tylko mobil i taki sam olej zalałem. Ale nie wydaje mi się by olej powodował takie objawy, w szczególności że go nie ubywa . Dziś zacząłem od wymiany podciśnień i zaworu pod. turbiny. Samo turbo w środku suche i bez luzów. Niestety po wymianach zero poprawy :cry2: Jeszcze dziś jak będę miał siłę wyciągnę pompę i zobaczę w jakim stanie jest tłoczek. Podejrzewam że przytarty i dlatego taki cyrk :( Bo tłumacząc ten błąd to coś ewidentnie z kątem wtrysku i dlatego też pewnie w live data taki rozjazd jest.

A może ktoś wie jak zresetować mapy pompy w dis - ie ? Do tej pory jedyną operację jaką wykonałem disem to było zmiana softy przepływki.

Opublikowano
Zawiesił się tłoczek przestawiacza wtrysku w VP44. Trzeba wymienić na nowy + wymiana tranzystora w sterowniku pompy. Po montażu reset map paliwa DISem: identyfikacja auta/control unit function/function selection/service funkctions/drive/DDE3.0/adjustments/pump program map/test schedule/reset value to neutral/end with programing/program all adjustments ---> INPA: shift + F8/error memory/clear/E46.
Opublikowano

To inpą też zresetuje mapy ??? Wow :cool2:

Właśnie sterownik zdjąłem. Tranzystor cały. Robiłem test na żarówkę. Za chwilę będę miał pompę na stole i zobaczę jak tłok wygląda.

Opublikowano

Pompa już po regeneracji , lecz mam problem. Na zimnym silniku czasy wtrysku są bardzo zbliżone zaś na ciepły wartość zmierzona nigdy nie spada na -

Miał ktoś podobny przypadek , czy można tak jeździć ?

http://www.fotoszok.pl/upload/31b34295.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.