Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć wszystkim,

 

Na początku chciałem się przywitać, bo to mój pierwszy post na forum a właścicielem mojego coupe jestem od 3 miesięcy.

 

Szukam pomocy/porady - podczas zwykłej, nie szybkiej jazdy (110-120 km/h), komputer wyświetlil mi błąd silnika (załączony poniżej) a potem kontrolkę warsztatu (auto na podnośniku) po czym auto przeszlo w tryb awaryjny, bez mozliwosci przypieszenia. Ponadto i mnie i pasazerowi wydawalo sie ze poczulismy dziwny zapach w srodku samochodu, jakby spalin. Zjechałem na pobocze, zgasiłem go, za pierwszym razem nie odpalił ale za drugim odpalił bezproblemowo, bez powtórzenia błędów.

 

Zczytalem błędy z komputera u znajomego i oto co mam na wydruku:

480A - system filtra cząstek stałych - nieciągły

4BDA - sterowanie ciśnieniem pompy paliwowej - nieciągły

49B8 - nieznany kod usterki choć wyczytałem że to też błąd pompy paliwowej

4590 - monitorowanie ciśnienia szyny, odchyłka zasilania - nieciągły

 

Samochodem od tego momentu przejechałem około 1000km (błędnie myśląc ze skoro dalej jeżdżę, bez żadnych problemów), jednak wczoraj sytuacja sie powtórzyła, kiedy zjechalem z autostrady i samochód był na biegu jałowym na parkingu - pojawiły się dokładnie te same kontrolki (nie czuliśmy jednak tego zapachu który czuliśmy za pierwszym razem). Zgasiłem go, chciałem odpalić jednak samochód kręcił ale nie chciał odpalić za żadne skarby. Dalszą podróż odbyłem na lawecie :)

 

Informacje o aucie:

przebieg 149600 km

rok produkcji 2008

skrzynia biegów manualna

silnik 177km podkrecony przez poprzedniego właściciela na 210km

od momentu kupna, samochodem przejechalem 7500km, problem pojawił się +- 1000km temu.

 

W związku z powyższym chciałbym Was zapytać czy możecie coś doradzić, być może ktoś wie jaka może być przyczyna awarii.

 

Z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam,

Irish

 

http://www.e90post.com/forums/attachment.php?attachmentid=595424&stc=1&d=1318987584

Opublikowano

Czesc wszystkim,

 

Temat okazal sie dosc prosty. Za cale zamieszanie bylo odpowiedzialne zabezpieczenie antynapadowe, ktore odcinalo doplyw paliwa.

Po wylaczeniu zabezpieczenia wszystko wrocilo do normy.

 

Pozdr,

Irish

  • 5 miesięcy temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.