Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich serdecznie. Od niedawna jestem posiadaczem E 60 z 2003 roku. Dzisiaj rano w moim samochodzie doszło do jakiegoś zwarcia pod gniazdem od zapalniczki. Dym zaczął się wydostawać z pod spodu. Szybko wyciągnąłem bezpiecznik odpowiadający za zapalniczke. Po wyjęciu zauważyłem , że zamiast 20 był wsadzony bezpiecznik 40 amperowy. Po wyłączeniu silnika , niemoge wyciągnąć kluczyka ze stacyjki.

I tu moje pytanie , czy mogło dojść do zwarcia jakichś przewodów odpowiedzialnych za sygnał od dźwigni zmiany biegów, informujący ze dźwignią jest w pozycji P , czy to poprostu zbieg okoliczności i sama stacyjka uległa uszkodzeniu.

Z góry dziękuję za jakieś info mogące mi pomóc.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.