Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Mam następujący problem z moim bmw. Ręcznego używałem tylko na postoju przez dłuższy czas, ponieważ przyzwyczaiłem się, że nie trzyma zbyt dobrze. Ale ok. 2 tygodnie temu zaciągnąłem dojeżdżając do skrzyżowania a tu o dziwo PISK[na prostych kołach], koła zablokowały się w 100%. To spróbowałem jeszcze raz i nie działał. Od zaistniałej sytuacji co jakiś czas sprawdzam, czy działa i raz zadziała raz nie, za każdym razem, za którym zadziałał silnik był w pół, lub całkowicie zimny.

Sytuacja jest bynajmniej dziwna, ponieważ zaciągnięcie na postoju umożliwia mu stoczenie się z górki, a w jeździe czasami blokuj koła w 100%.

Macie może jakieś propozycje, lub sugestie co może być przyczyną?

Z góry dziękuję i serdecznie pozdrawiam.

Opublikowano

Nagrzanie silnika do ręcznego nic nie ma, to raz.

Dwa, że zaciągnięcie ręcznego podczas jazdy może skończyć się zablokowaniem kół i piskiem - ale to raczej z powodu kiepskiej przyczepności ;)

 

Ja w ostatni weekend rozebrałem lewe i prawe koło, żeby zobaczyć w jakim stanie jest ręczny - trzymał tak, że spokojnie mogłem ruszyć z parkingu i o zaciągniętym hamulcu informował mnie dopiero komputer i sygnał dźwiękowy :P

Okazało się, że jest tam kupa rdzy i ta część, która rozpiera szczęki (podpięta do niego jest linka ręcznego) praktycznie nie daje się ruszyć.

Wyciągnąłem wszystko, wyczyściłem, nasmarowałem - działa. Pozostaje tylko regulacja linek, ale to już kosmetyka.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.