Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, pacjent to e46 po swapie z m52b25 na m54b30.

Martwi mnie zimny wąż dolny z chłodnicy do termostatu.

Wiem, że może być chłodny, ale nie całkiem zimny.

Temperatura w normie (?) 93-94 stopnie w teście nr 7.

Termostat nowy, wcześniej sprawdzane 2inne.

 

W dodatku wydaje mi się, że trochę za bardzo pompuje węże.

 

Z góry dziękuję za pomoc

Opublikowano
Podstawa to odpowiednia temperatura silnika (bloku), jak Ci się nie przegrzewa to znaczy że coś odbiera temperaturę z silnika. Może wentylator chłodnicy Ci cały czas pracuje i odbiera ciepło z chłodnicy i dla tego dolny wąż masz zimny ?

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

Opublikowano

Jak Ci temperaturę szybko łapie i trzyma w normie to czego by tu od termostatu więcej chcieć .

W czasie jazdy to radiator jest chłodzony pędem powietrza ale jak silnik jest już dobrze zagrzany i w korku to dolny wąż powinien być ciepły bo cudów niema gdzieś to ciepło musi być oddawane.

Jak Ci często wentylator chłodnicy się załącza ?

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

Opublikowano

Problem w tym, że ciśnienie w układzie jest za wysokie, nagrzewnica puszcza, czuć w aucie płynem. A dolny wąż zimny.

 

Co do wentylatora, jest wiskoza, nowa, kupiona kilka miesięcy temu.

Chyba, że problem tkwi w odpowietrzeniu.....

Opublikowano

Jakie masz ciśnienie ? czy było mierzone ? doświadczony mechanik to po twardości węża będzie wiedział.

Za ciśnienie jest odpowiedzialny korek , najlepiej to kupić w ASO.

Dobre odpowietrzenie to podstawa i poziom płynu w zbiorniczku trzymać jak w instrukcji , nie pod korek.

Jak byś miał zapowietrzony układ to by Ci się już dawno zagotowało.

Czy masz gaz ?

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

Opublikowano

Ciśnienie nie było mierzone, ale korek puszcza, po jeździe widać w okolicy korka, że puszcza. Jest mokre dookoła, bo ciśnienie jest za duże.

Gaz jest, zakładany kilka dni temu,nowy.

Opublikowano
Jak zwiększone ciśnienie się zbiegło z nową instalacją gazową to ja bym spróbował zakręcić butlę z gazem i tak sprawdzić czy dalej będzie zwiększone ciśnienie w układzie chłodzenia , a jak nie to pozostaje wziąć pod uwagę przedmuchy spalin do układu chłodzenia.

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.