Skocz do zawartości

E30 m10b18 83' k-jet naprawa/swap


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Wesołych świat! Jestem posiadaczem E30 z poczatku 83 1983 m10b18 na wtrysku k-jet chciałbym ustalić jak przedstawia sie wartość, ewentualna unikalnośc w oryginale tego auta sprawa wygląda tak że k-jet jest nie sprawny, zależy mi przedewszystkim na ustaleniu czy warto inwestować w k-jetronic i jaka jest granica rozsądku, z tego co gdzieś wczytałem to m10 na mechanicznym w e30 jest dość unikalne ale czy ma wartość albo perspektywy na fajną wartość.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jeśli buda nie walona, niezgnita, nie naprawiana już wcześniej, zgodna z oryginałem to wartość auta to spokojnie masz dzisiaj 12-15 tyś za tę wersję silnikową. jak auto dopiścisz i będzie wyglądał jak salonówka a przebieg nie ma miliona to niebawem auto przekroczy 20 tyś. Chodż już zdarzają się aukcję gdzie wartość dochodzą do 40-50 tyś...

 

PZDR>

Opublikowano
Buda miała coś delikatnie prawy tył pozatym korozyjne ideał, lakier niestety całościowe malowanie czeka. wnętrze niestety od słońca swoje zebrało dość wyraźnie, tapicerka niebieska auto z szyberdachem, auto stało ponad 10 lat z tego przez pewien okres pod chmurka, wszystko wymaga nakładu pracy przebieg jak widnieje na blacie to 113 tys km czy realne ciężko określić kierownica w bardzo ładnym stanie, a auto kupione na licytacji IC

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.