Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam szanownych forumowiczów

jak w temacie od jakiegoś czasu zaczeły mi mocno parować przednie reflektory. Wcześniej je wyjąłem zmieniłem żarniki wyczyściłem płynem od środka, wysłuszyłem porządnie i zamontowałem. W tych lampach są po przekontnej takie małe odpowietrzniki a w nich jakaś gąbka. Przy czyszczeniu mi powypadała ale następnie ją z powrotem powkładałem. Po około miesiącu nie dawało mi spokoju i znów je wyjąłem i posprawdzałem, uszczelki od żarników nawet dodatkowo przesmarowałem silikonem i nic dalej to samo.

Może ktoś ma jakiś pomysł co mam zrobić. Już się zastanawiam może te odpowietrzniki dokładnie zaślepić tak żeby wszystko było szczelne by nie dostawała się wilgoć do wewnątrz, ale z drugiej strony przeczy to logice, przecież po to one są by reflektory mogły odparować

 

Pozdrawiam Maciej

Opublikowano
mam tak samo, parują mi lampy xenon dynamic, szczególnie od strony kierowcy, podobno jest to wina uszczelek lamp (a przy tej od strony kierowcy mam rozpadajaca sie ze starosci), na około reflektora jest guma uszczelka która parcieje i robi się jak plastelina, jak woda się dostaje pod lampe to paruje, a ze jest odpowietrznik to cześć pary dostaje się do środka i potem skrapla, uszczelka kosztuje prawie 100 zl na lampe
Opublikowano
mam tak samo, parują mi lampy xenon dynamic, szczególnie od strony kierowcy, podobno jest to wina uszczelek lamp (a przy tej od strony kierowcy mam rozpadajaca sie ze starosci), na około reflektora jest guma uszczelka która parcieje i robi się jak plastelina, jak woda się dostaje pod lampe to paruje, a ze jest odpowietrznik to cześć pary dostaje się do środka i potem skrapla, uszczelka kosztuje prawie 100 zl na lampe

Możesz mi pokazać na rysunku która to uszczelka bo jak można kupić to gdzie?

Opublikowano
Można wymienić tą uszczelkę bez zdejmowania zderzak? U mnie też mocno paruje nawet zbierają się kropelki wody i też jest to to lampa od strony kierowcy.
Opublikowano

Z reflektorami w tym modelu są 4 wady jeśli chodzi o parowanie , jeździmy 2/4/6 lat nic się nie dzieje, aczkolwiek nadchodzi taki dzień że nie możemy sobie poradzić z parowaniem, podpowiem jak sobie z nimi poradzić,

Musimy przede wszystkim zdemontować reflektor , co do jednej mikro kropelki osuszyć reflektor(musimy mieć pewność że nie ma w nim wilgoci, mamy 3 dekielki , duży/średni/mały , wyjmujemy uszczelki i specjalnym preparatem do rozprężania gumy zamaczamy je na około 1 godz (możemy kupić preparat w motoryzacyjnym). Nie wklejamy dekielka na żaden silikon/klej itp itd,

Jeśli jest uszkodzony jakikolwiek zaczep dekielka , bezpośrednio uszkodzony dekielek , wymieniamy na nowy oryginalny lub używany w dobrym stanie, tak samo robimy to z uszczelkami (jesli są uszkodzone)

 

Pokarzę przykładowe zdjęcie gdzie w 70% wada tkwi w parowaniu

http://wrzutnik.net/dafota.2.qcf1450700794z.jpg.smbmw%20e%2060.jpg&th=8758

 

Najczęstszą przyczyną jest uszkodzona uszczelka, po jakimś czasie jeżdżąc na uszkodzonej uszczelce (nie zawsze) reflektor rozszczelnia się gdzie jest fabrycznie wklejany na silikon, lub przeważnie woda dostaje się w ten mały dekielek i uszkadza pod nim gumkę/uszczelkę.

Reflektory Samochodowe-SpawaniePlastików

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.