Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Wymienilem swiece zarowe i pare z nich bylo wyraznie zaolejonych. Czy to kwestia tego ze nie dzialaly? Wg komputera tylko 1 byla sprawna ale na moja wiedze tam oleju nie powinno byc. Wie ktos?

 

http://images76.fotosik.pl/170/15b10b2bf8dce681med.jpg

to nieprawda, że ten bigos zaszkodził
Opublikowano
Przy wymianie warto wymienić sterownik skoro pokazywało ze 1 zepsuta u mnie bylo tak samo a 3 były do dupy

Byl blad 5 swiec, tylko 1 byla wg inpy OK. Sterownik tez zostal wymieniony i obecnie bledow nie ma. Chodzi bardziej o ten olej, lub cokolwiek to jest.

to nieprawda, że ten bigos zaszkodził
Opublikowano
Zwróć uwagę, że tam gdzie kończy się grot grzejny świeca idzie w stożek, który pewnie nie uszczelniał dokładnie po wkręceniu jej w gniazdo. Bardzo częste zjawisko i nie zawracał bym sobie tym głowy, choć oczywiście nie powinno być oleju i to by było idealnie...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

W mojej ocenie to zaolejenie pochodzi z wycieków z kolektora ssącego. Gdy wyciągałeś świece, to wtedy zostały zabrudzone olejem zalegającym w gniazdach.

U mnie w 330d miałem kiedyś spalone dwie świece - wymieniłem wszystkie, a po roku padł sterownik (na wszystkie świece).

W 118d miałem awarię sterownika tylko na jeden cylinder.

 

Proponuję sprawdzić sterownik: Inpą, multimetrem , żarówką - na każdy cylinder (skoro masz ściągnięty kolektor).

BMW E36 1991 Limuzyna 325i 2005↔2007

BMW E46 2002 Touring 320d Lift 2007↔2010

BMW E91 2006 330d 2010↔2018

BMW E81 2007 118d 2015→

BMW F31 2014 325d 2018→

icon1.png

F31-C-HRj_qqhnpsx.jpg

Opublikowano
W mojej ocenie to zaolejenie pochodzi z wycieków z kolektora ssącego. Gdy wyciągałeś świece, to wtedy zostały zabrudzone olejem zalegającym w gniazdach.

U mnie w 330d miałem kiedyś spalone dwie świece - wymieniłem wszystkie, a po roku padł sterownik (na wszystkie świece).

W 118d miałem awarię sterownika tylko na jeden cylinder.

 

Proponuję sprawdzić sterownik: Inpą, multimetrem , żarówką - na każdy cylinder (skoro masz ściągnięty kolektor).

 

Jeszcze mi przyszla jedna rzecz do glowy. Jezeli swiece sa w komorze spalania (nie mam pojecia) to po przygodzie z wlaniem benzyny i koniecznoscia zastosowania oleju do kosiarek cos tam moglo gdzies zostac.

Sterownik jak pisalem jest nowka sztuka, swiece tez wymienione wszystkie. Teraz bledow DDE brak.

to nieprawda, że ten bigos zaszkodził

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.