Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wiem że jest dużo tematów o tym ale nie pisze nic co dokładnie muszę mieć na swapa.

Chce mieć wszystko czarne na białym żebym kupił odpowiednie części i moje pytania są takie.

Oczywiście posiadam silnik m40b16.

 

1. Kołyska zostaje czy muszę kupić z m20 ?

2. Serwo ze swifta pasuje normalnie bez problemów ?

3. Dyfer i wał z czego muszę mieć ?

4. Łapy normalnie pasują z m20 ?

5. Dużo kombinacji jest z wiązką ?

6. Trzeba ogólnie coś przerabiać ??

 

Np jeszcze jak bym chciał wsadzić m50b20 to by było więcej do roboty coś ?

 

Proszę o wyrozumiałość i wytłumaczenie robiłem swapy ale nie w BMW.

 

Z góry dzięki za odpowiedz :)

Opublikowano

Kolego kupujesz kompletny silnik z wiązką kompem przepływką chłodnicę z zewnętrznym zbiornikiem na kielich (mam taki kpl jakby co) z łapami i poduchami skrzynię i wał oraz wydech i wszystko Ci pasuje. Dyfer będzie za krótki ale jego jak i grubą lagę na przód z hamulcami wentylowanymi i wahacze na tarczach na tył oraz grubsze stabilizatory możesz powymieniać później. Serwa nie musisz zmieniać ani belki. Podłączysz do gniazda wiązki kabinowej i wszystko odpali.

Swap na M50 to grubsza robota, nic nie pasuje i wszystko trzeba kombinować, wiązka do podłączenia, ale tu już są tematy i rozwiązania w innych postach.

Pzdr

Opublikowano

Jak narazie chce zrobic swapa samego bo to auto ma sluzyc do nauki driftu. A dyfer bedzie za ktorki czyli przelozenie bo nie zrozumialem ;) dyfer mala glowa wytrzyma ?

Masz chlodnice kompletna czy swapa calego kompletnego ? Dzieki za odpowiedz ;)

Opublikowano

Za krótki to chodzi mi o przełożenie ale jak chcesz do driftu to nie zmieniasz dyfra bo 4,xx jaki masz to najlepsze jakie możesz mieć.

Kpl to mam chłodnicę od M20 i zbiornik wyrównawczy, mogę też poratować hamulcami wentylowanymi na przód i stabilizatorami w razie potrzeby.

Pzdr

Opublikowano
Co do czesci to sie odezwe o hamulce ;) wytrzyma mala glowa bo mi padl dyfer i musze kupic inny ;) a jeszcze jedno z e34 m20b25 wszystko mi spasuje chlodnica lapy itp ? ;) i skrzynia z 1.6 pasuje czy lepiej ta z m20b25 ? :)
Opublikowano

Każdy dyfer którego nie będziesz katował wytrzyma i każdy który będziesz może paść.

Chłodnica z E34 nie pasuje i łapy też raczej nie (łapy może bym znalazł ale nie dam sobie ręki ściąć).

Skrzynia może pasować ale ja jestem zwolennikiem kompletów jeśli chodzi o silniki i skrzynie, odpadają wtedy problemy z długościami wałów i wybieraków, różnice z kołami zamachowymi/ rozrusznikami itd.

Pzdr

Opublikowano

Napisałem Ci już do góry, z tym że chłodnica wał guma przepływki i wybierak nie będą pasować, jak za dopłatą to nie bierz oprócz wybieraka który w najgorszym można przerobić. Weź jeszcze oczywiście cały osprzęt czyli visco rozrusznik wszystkie węże chłodnicze i wąż do serwa wypnij przy serwie, jak chcesz wspomaganie to zabierz pompę zbiornik i węże. Jak za te dodatkowe rzeczy nie będziesz musiał dopłacać to bierz wszystko co leci, może sobie opchniesz dalej.

Jak bierzesz silnik z E34 to nie wiem jakie jest przyłącze buda/ silnik ale jak się różni to mam wiązkę silnikową od M20 w razie czego, jakiś wał jak mi zmierzysz to może też dopasujemy, a nawet gdzieś może znajdę wybierak z short shifterem.

Pzdr

Opublikowano
ok to ile za to bedziesz chcial ;) i powiedz mi jeszcze czy wal z 1.6 nie podejdzie ? i powiedz mi skad jestes bo moze bede mial blisko to podjade :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.