Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Panowie dzieje sie to wtedy gdy jade okolo przyposcmy 80 na godzine poszczę pedal z gazu calkowicie, obroty spadaja na najnizsze z moliwych i nagle gdy ponownie go nacisne wtedy z tylu slychac takie pukniecie jednorazowe i dzieje sie to za kazdym razem gdy to robie. Zauwazylem to dopiero gdy wyciszylem calkowicie radio co to moze byc? Mial ktos z was podobne doswiadczenia? Samochod to bmw e46 poliftowe 2.0 diesle w automacie.
Opublikowano
Sprawdź podporę wału napędowego, krzyżaki(przeguby), może być tam luz. Nie wykluczam również kończącego się dyferencjału, zaczyna się od pukania. Też możesz to sprawdzić, zaciągnąć hamulec ręczny i próbować ruszyć do przodu czy nawet do tyłu. Oczywiście z umiarem żeby nie spalić sprzęgła. Jeżeli to dyferencjał to w ten sposób wywołasz te stuki. Pzdr.
Opublikowano
Jak już robić tył to cały wszystkie tuleje, koszt części około 800zl, robocizna 500zl. Później pełna geometria 150zł.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.