Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam serdecznie:).

Jestem nowy na forum, także chciałbym wszystkich przywitać serdecznie:)

 

Wpadłem w posiadanie e90 320d 163 HP jakieś 6 miesięcy temu. Od tamtego czasu zdołałem wyremontować parę istotnych rzeczy. Jedną z nich było zaślepienie klapek kolektora ssącego odpowiednimi zaślepkami. Wszystko przebiegło w porządku. Do czego zmierzam...

 

Ostatnio betka zaczęła się kręcić (chodzi o turbo) od 2300 obrotów. Nie dawało mi to spokoju. Postanowiłem zamówić kabelek i prześwietlić auto INPĄ.

 

Oto co mi impa ukazała:

http://chomikuj.pl/aaadick/Wynik+IMPA (mam nadzieję, że nie naruszam regulaminu:( ).

 

Pokasowałem błędy i autko zaczęlo ciągnąc od 1800-1900 obr/min. Jednak ma 1ms jakby turbodziury. Czym to może być spowodowane? Którym błędem powinienem się martwić?

 

Błędy jakich nie można skasować sa w pliku INPA-PrintFile - na_fs.tmp

 

Dodałem rówież logi z parametrów pracy, może któryś z szanownych Użytkowników na to spojrzeć doświadczonym okiem?

 

Z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam serdecznie!

Opublikowano

Błąd klemy minusowebj IBS - sprawdź czy jest/kable czy nie urwane.

Drugi bład to bład sterownika świec.

 

Dodam że możę być i to i to uszkodzone ale mozę być np tylko klema, bo wszytstko jest podpięte do jednej magistrali BSD wraz z regulatorem napięcie, wypnij kleme skasuj blad i zobacz czy blad sterownika dalej powraca.

Druga metoda to wypnij wtyczkę od regulatora napięcia i zrób to samo.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.