Skocz do zawartości

aaadick

Zarejestrowani
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e90 320d 163HP

Osiągnięcia aaadick

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Witam. Zaraz idę odłączyć ten kabelek i przeskanować INPA póki czas wrzucam zdjęcie mojej klemy: http://s2.ifotos.pl/mini/201511201_sxphqar.jpg z tym, ze klemę "rozbudowaną" mam na dodatnim biegunie ;o?
  2. Witam serdecznie:). Jestem nowy na forum, także chciałbym wszystkich przywitać serdecznie:) Wpadłem w posiadanie e90 320d 163 HP jakieś 6 miesięcy temu. Od tamtego czasu zdołałem wyremontować parę istotnych rzeczy. Jedną z nich było zaślepienie klapek kolektora ssącego odpowiednimi zaślepkami. Wszystko przebiegło w porządku. Do czego zmierzam... Ostatnio betka zaczęła się kręcić (chodzi o turbo) od 2300 obrotów. Nie dawało mi to spokoju. Postanowiłem zamówić kabelek i prześwietlić auto INPĄ. Oto co mi impa ukazała: http://chomikuj.pl/aaadick/Wynik+IMPA (mam nadzieję, że nie naruszam regulaminu:( ). Pokasowałem błędy i autko zaczęlo ciągnąc od 1800-1900 obr/min. Jednak ma 1ms jakby turbodziury. Czym to może być spowodowane? Którym błędem powinienem się martwić? Błędy jakich nie można skasować sa w pliku INPA-PrintFile - na_fs.tmp Dodałem rówież logi z parametrów pracy, może któryś z szanownych Użytkowników na to spojrzeć doświadczonym okiem? Z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam serdecznie!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.