Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, mój problem polega na tym iż przy dohamowaniu z prędkości ponad 100 kmh mam duże drgania kierownicy. Wymieniłem już tarcze i klocki oraz drążek wewnętrzny bo był mały luz i nadal bez efektu.

Czy ktoś miał podobny problem?

Z góry dzięki za pomoc.

Opublikowano
A oryginał, to niby co jest? :D Textar szedł na oryginał, a w niektórych JURID. W BMW tarze krzywią się od zbyt mocnego dokręcania śrub w kołach, a niestety w PL nagminna jest bezmyślność ludzi jeśli o to chodzi ;-)
Opublikowano

Piszesz o klockach chyba,bo jezeli o tarczach to sie mylisz.

Z tym nagminnym dokrecaniem kol na sile tez ci nie wyszlo,gdyz akurat u mnie nie byly dokrecane w Polsce a poza tym byly dokrecane kluczem dynamometrycznym,momentem 120nm.

Opublikowano

Założyłem stare tarcze po frezowaniu i problem chwilowo zniknął.

Ale myśle ze to nie był powód, podczas zakładania tarcz zauważyliśmy luz trzpienia wahacza w zwrotnicy, trochę dokręciliśmy i moze dlatego drgania zniknely.

Pojeżdżę trochę i dam znać.

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano
Ja zalozylem tarcze i klocki textara,tez jest bicie przy hamowaniu.Bede reklamowal,doplace i biore oryginalne BMW.

jestem po wymianie tarcz z przodu na OE BMW.Problem bicia kola kierownicy przy hamowaniu znikl calkowicie.Z tylu zostaly tarcze textar i jest OK

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.