Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Posiadam BMW e36 1.8 113km m40 1993

 

Jestem świeżono po wymianie wałka rozrządu, panewek, szklanek, uszczelki pod klawiaturą, olejem i filtru, pompy wody - GŁOWICA BYŁA NIE TYKANA

Po złożeniu silnik pracuje ładnie ale ma problem chyba problemu z biegiem jałowym oraz coś skwierczy może nie jestem to aż tak głośne ale dla mnie uciążliwe.

Pytanie do was co należy wymienić oraz dlaczego nie trzyma tych obrotów i czemu przed remontem nie było słychać tego skwierczenia. Czy mozę być to koło pasowe pompy wody lub koło pasowe pompy wspomagania ?

 

Filmik:

Opublikowano
U mnie ostatnio mocno falowały obroty i słychać było bulgoczenie oleju i zasysanie powietrza m.in. przez otwór bagnetu oleju. Przeczyściłem silniczek krokowy, wymieniłem odmę, przez kilka dni obroty w ogóle nie falowały, później zaczęły nieznacznie falować. Teraz przymierzam się do wymiany krokowego na jakiś używany. Stara odma dosłownie rozpadała się w rękach.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.