Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Z cyklu co mi się dziś zepsuło lub zaświeciło. Myślicie że to jakiś problem z pompą ABS czy jej modułem, czy moze jakiś mniej kosztowny kłopocik? Jakiś moduł prędkosci obrotowej kół podobno też jest? Brud na czujniku ABS, raczej nie sądzę. Zapaliło mi sie 3 razy na kilka sekund w trasie.Błąd sam się wykasował, w sensie,że potem pokazuje no faults i teraz nie świecimi się nic na desce.Przerabiał może ktoś z kolegów? komunikat na ekranie jest taki lub podobny /zdjęcie podkradłem z sieci/

http://i605.photobucket.com/albums/tt138/Mineo335i/error1.jpg

Opublikowano
Kolego miałem ten sam problem nie dawniej niż przedwczoraj :) Powiedz mi- czujniki masz orginały czy zamienniki? U mnie wionowajcą okazał się jeden z czujników ( dobej klasy zamiennik) który był o milimetr za długi i po przejechaniu jakiegoś 1 tys km zaczął wariować.Błąd potratrafił pokazywać się kilka razy z rzędu lub po przejechaniu 40 km nic.. Podkładka pod czujnikiem rozwiązała problem - koszt 0 zł.
Opublikowano
Kolego miałem ten sam problem nie dawniej niż przedwczoraj :) Powiedz mi- czujniki masz orginały czy zamienniki? U mnie wionowajcą okazał się jeden z czujników ( dobej klasy zamiennik)

 

Ale które czujniki,przy kołach? Tak czy owak nic tam nie dotykałem od dłuższego czasu.

Opublikowano
tak, chodzi o czujniki abs przy kołach. Skoro nic nie było ruszane, to obstawiałbym, że jeden z nich "pada" lub faktycznie jest bardzo usyfiony. Skoro błąd znika, nadal daje sygnał.
Opublikowano
Jakieś dziwne sygnały były w OBD wskazujące m.in. na brak informacji o obrotach silnika? Mistrzu przeczyścił czujnik prędkości wału i na razie jest normalnie, albo raczej prawidłowo, bo normalność to w podstarzałym BMW przeważnie jakiś "błąd", choćby fałszywy :D .
  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

cześć Kolego,

 

zabieg z czyszczeniem czujnika prędkości wału pomógł? Problem już się nie pokazał?

Niestety u mnie znowu 2 razy z rzędu wyskoczył identyczny błąd.. Wiesz gdzie znajduje się ten czujnik? Niestety w ETK tego nie widzę :)

 

Dzięki,

Rafał

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Co prawda problem już dawno zażegnany, ale napisżę aby zostało dla potomnych gdyby ktoś miał podobny problem :wink:

U mnie winowajća okazał się sam czujnik ABS. Gdy padł orginał wymieniłem go na niby dobrej klasy zamiennik. Niestety po miesiącu zaczeły się szopki, więc zmiana na nowy orginalny i po wszystkim :)

Opublikowano
U mnie nie czujnik ABS tylko ten od prędkości obrotów wału. Sorry, nie wiem gdzie się dokładnie znajduje. Nie miałem możliwości się dokształcić w kanale tym razem.
Opublikowano
Kolego czujnik znajduje się na połączeniu silnika ze skrzynią. Aby się do niego dostać trzeba zdjąć ( lub opuścić ) osłonę skrzyni - wtedy będzie go widać po prawej stronie auta ( strona pasażera). Dostęp troszkę utrudniony przez łapę ale chwila zabawy i bez problemu można go wyjąć :wink:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.