Skocz do zawartości

[525d] Nie mogę się dostać do skrzynki z ECU i bezpiecznikam


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Strasznie dziwny problem, ale może ktoś tak miał ;)

 

Nie mogę dostać się do tej białej skrzynki po filtrem kabinowym pasażera. Śruby zardzewiały i obracają się razem z tą częścią, w którą są wkręcone, nie ma szans tego odkręcić. Mogę to oczywiście połamać albo rozciąć, ale co dalej? Miał ktoś taki problem? Możliwa jest wymiana całej tej skrzynki, czy jakiś inny sposób komuś przychodzi do głowy?

 

Muszę się tam dostać, bo mam poważne problemy z odpalaniem przy niskiej temperaturze, a ponieważ niedawno wymieniałem świece żarowe na nowe Beru, to podejrzewam, że tym razem padł przekaźnik.

Opublikowano

Chyba tylko rozwiercenie śrub zostaje, albo możesz nimi kręcić w koło aż wyrobi się całe gniazdo w którym siedzi "gwint" i wyjmiesz razem z nim.

Później sklejanie na dobry silikon, albo kombinacje z poskręcaniem na inne śruby.

Walczyłem u siebie z tym kiedyś ale na szczęście tylko z jedną śrubą.

Całość wymienić raczej ciężko, bo musiałbyś wszystkie kable wypiąć.

Opublikowano
Chyba tylko rozwiercenie śrub zostaje, albo możesz nimi kręcić w koło aż wyrobi się całe gniazdo w którym siedzi "gwint" i wyjmiesz razem z nim.

Później sklejanie na dobry silikon, albo kombinacje z poskręcaniem na inne śruby.

Walczyłem u siebie z tym kiedyś ale na szczęście tylko z jedną śrubą.

Całość wymienić raczej ciężko, bo musiałbyś wszystkie kable wypiąć.

 

 

Nie lepiej na szrocie czy alledrogo kupić nową pokrywę? :roll:

Opublikowano

No tak, ale z tego co kojarzę, musiałbym porozłączać wszystkie kable, wszystkie wiązki itd. Wolałbym tego nie ruszać, bo znając życie, potem by coś mogło nie kontaktować czy coś.

 

Jak nie będzie wyjścia, to tak zrobię. Druciarstwa nie lubię, więc chciałbym to mieć skręcone normalnie.

Opublikowano

Ja spotkałem się z tym problemem, u kolegi.

 

Jedna śruba za cholerę nie chciała się odkręcić.

 

Rada? Podważyć pokrywę, gwintowana tulejka wyjdzie z plastiku obudowy ECU i można pomanewrować z rozdzieleniem połączenia śruba - tulejka. Potem wklejamy tulejkę na miejsce. Smar miedziowy i nie będzie korodować i zapiekać się.

 

Gdzieś mam komplet. Obudowa plus pokrywa, nówka z ASO, ale nie wiem, czy w moim burdelu to odnajdę. Wtedy oddałbym to za koszty wysyłki.

 

3majcie się.

Pozdrawiam, ///M5

http://i228.photobucket.com/albums/ee124/areckim5/bmw_2000_m5_05.jpg

Opublikowano
Jak by Ci się trafiło w zasięgu wzroku, to będę zainteresowany, ale specjalnie nie szukaj ;) Dzięki za radę, postaram się jeszcze jakoś z tym powalczyć w wolnej chwili.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.