Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Cześć chłopaki, a może w sumie i coś niedziwnego... jadę sobie dzisiaj do pracy , jak zwykle zresztą i brak mocy... nie załącza nic przy 2 tys obrotów, jak stalem mega dymiło z tyłu, jakby papieża wybrali, i gdy próbowałem pogazować, by w końcu coś załączyło, to zaczęło śmierdzieć spalenizną... dzisiaj zajade do mechanika, ale nim to zrobię pomyślałem, że spytam?
Opublikowano
Teraz odpaliłem i znowu jest moc, za to kolega z pracy zauważył, że porkrywa silnika jest wilgotna, jakby coś tam cały czas parowało i przy mocnym gazowaniu leci bodajże ropa z tłumika.
Opublikowano
Bez podłączenia do komputera to wróżenie z fusów. Może być turbina, wytryski lub dużo inynch jak u mnie np EGR przeciekał i kapało na wydech i waliło spalenizną. Każdemu polecam kupienie kabla obd II i sciagnac chocby BMWhat dla własnej diagnozy. Oszczedzi wam to kupe kasy i mechanik juz was nie oszuka bo czesto chcą ci wymienić części które są dobre.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.