Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Kurde naprawdę tragedia te Twoje przyspieszenie,mój POLONEZ 1.5GLEz 1992r z gazem ma też coś takiego i v max 165,

wiec jak juz wspominane było to przetestuj jeszcze raz lub trzeba dumac czy cos z silnikiem jest nie tak , pozdro

  • Odpowiedzi 61
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

BMW 325e (SuperETA 129KM)

Most: 3.25 (bez szpery)

temp: 30 stopni

opony: 195/50/15

 

G-tech: 0-100kmh: 8.6s

 

Pomia rz wyscigow:

0-400m:

RT: 0.600

ET: 16.227

wynik: 16.827

Opublikowano

Ja swojej nie sprawdzałem ale na większość samochodów wystarczy. Inna sprawa że jak sie do niej przesiadam z R1 to jest wół straszny :P .

Generalnie BMW nie jest samochodem sportowym. Ze względu na wyposażenie jest koszmarnie ciężkie i nigdy nie dorówna samochodom "prawie" wyczynowym jak Impreza czy Evo. RWD też ją dyskwalifikuje. Idealna jest do driftu.

"Aerodynamika jest dla tych, którzy nie potrafią budować silników" - Enzo Ferrari
Opublikowano
Ja swojej nie sprawdzałem ale na większość samochodów wystarczy. Inna sprawa że jak sie do niej przesiadam z R1 to jest wół straszny :P .

Generalnie BMW nie jest samochodem sportowym. Ze względu na wyposażenie jest koszmarnie ciężkie i nigdy nie dorówna samochodom "prawie" wyczynowym jak Impreza czy Evo. RWD też ją dyskwalifikuje. Idealna jest do driftu.

Tu bym polemizowal :!:

Znam przyklady, ze RWD jest dobre na asfalcie, nawet lepsze od AWD :)

Np. na zawodach w Kielcach na torze, peirwsze dwa miejsca zajely M5 E34, wygrywajac z "Miskami"!

Rowniez ogladalem program gdzie, na jednym odcinku dosc kretym, najpierw puszczono M3 E46 zmierzono czasy, a po tem Audi S4 zmeirzon ozcasy (BMw jak i Audi mialo trzy proby), i trzy razy BMW mialo lepsze czasy :twisted:

Opublikowano
Bartek, EVO to jest topowa wersja Lancera, chyba zapomniales juz o topowej wersji BMW, a mianowicie M-POWER. I za zadne swiaty nie wmowisz mi ze M nie jest w stanie dorownac EVO, i nie porownuj motoru(R1 to chyba motor :?: ) do samochodu, bo motor nie wezmie na swoj poklad 4 pasazerow, chyba ze jakis zmodyfikowany fikusnik :mrgreen:
Opublikowano
Ja swojej nie sprawdzałem ale na większość samochodów wystarczy. Inna sprawa że jak sie do niej przesiadam z R1 to jest wół straszny :P .

Generalnie BMW nie jest samochodem sportowym. Ze względu na wyposażenie jest koszmarnie ciężkie i nigdy nie dorówna samochodom "prawie" wyczynowym jak Impreza czy Evo. RWD też ją dyskwalifikuje. Idealna jest do driftu.

Tu bym polemizowal :!:

Znam przyklady, ze RWD jest dobre na asfalcie, nawet lepsze od AWD :)

Np. na zawodach w Kielcach na torze, peirwsze dwa miejsca zajely M5 E34, wygrywajac z "Miskami"!

Rowniez ogladalem program gdzie, na jednym odcinku dosc kretym, najpierw puszczono M3 E46 zmierzono czasy, a po tem Audi S4 zmeirzon ozcasy (BMw jak i Audi mialo trzy proby), i trzy razy BMW mialo lepsze czasy :twisted:

 

Co do testu to mogliby chociaz audi rs4 potestowac, bo s4 stare mialo 265 koni, a nowe 343. Naped na 4 kola wazy wiecej i wiadomo,ze sa wieksze opory przy przeniesieniu napedu,ale w warunkach np sliskiej nawierzchni lub blota/sniedu m3 by dostala i to dosc znacznie

Opublikowano
Rowniez ogladalem program gdzie, na jednym odcinku dosc kretym, najpierw puszczono M3 E46 zmierzono czasy, a po tem Audi S4 zmeirzon ozcasy (BMw jak i Audi mialo trzy proby), i trzy razy BMW mialo lepsze czasy :twisted:

 

Porównujesz M3 z S4. Odpowiednikiem M3 jest RS4 i wtedy wszystko będzie jasne.

 

Bartek, EVO to jest topowa wersja Lancera, chyba zapomniales juz o topowej wersji BMW, a mianowicie M-POWER. I za zadne swiaty nie wmowisz mi ze M nie jest w stanie dorownac EVO

 

Evo 9 w najmocniejszej wersji ma 340hp i jest ok 240kg lżejsze. Nie widziałem bezpośredniego wyścigu na asfalcie ale obstawiam Evo. Na szutrze czy krętej drodze to już lepiej nie wspominać.

Wyposażenia nie będziemy porównywać bo nie ma sensu. M3 to top "pseudo-sportowe" BMW a Lancer to puszka z ręczną klimą, kiepską tapicerką i świetnymi właściwościami jezdnymi.

"Aerodynamika jest dla tych, którzy nie potrafią budować silników" - Enzo Ferrari
Opublikowano
Heh 400-konne EVO rozprawia się z Lambo a Wy porównujecie do niego BMW no comments :duh:
Wyłącz światła w dzień - wróć do normalności !!!
Opublikowano
ja mialem na mysli M5 :) wyczytalem, ze 340 konne EVO przyspiesza do setki w 5 sekund, nie wiem ile w tym prawdy. A w to, ze evo jest szybsze od lambo to nie uwierze, chyba ze mozesz udowodnic, to zwroce honor :)
Opublikowano
Widziałem porównanie Lambo i EVO na torze chyba w TOP GEAR, Lambo prowadził zawodowy kierowca a EVO prezenter. Lambo nie mógł uciec - wypadł z toru. Trzeba zwrócić też uwage na właściwości jezdne EVO - Lamborghini prowadził zawodowiec a EVO "wjeżdżony" kierowca.
Wyłącz światła w dzień - wróć do normalności !!!
Opublikowano

bmw 525i Aut. benz. V-POWER:

0-100 : 8,2s ( i nie z górki)

 

Myślę,że jak na automat i w dodatku Touring to bardzo dobry wynik , choć mierzony na stoperze elektronicznym.

Pozdrawiam

P.S. a skrzynia w położeniu na S

Chyba chciałbym sprzedać swoją i zamienić na nowszy model...może 7-kę?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.