Skocz do zawartości

[e39] 520i bład inpa 238 239 240 243 203 202 228 227


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam serdecznie

Wróciłem z dłużswzego wyjazdu (7 tyg) i chciałem odpalić swoje auto i niestety kręci ale nie może odpalić.

proszę mi pomóc co to może być.

 

e39 520i 99r

m52b20tu

 

 

podpiąłem inpę i sprawdziłem błędy:

 

239 burning fail cylinder 2

243 burning fail cylinder 6

203 lambda control Bank 2 control block

202 lambda control Bank 1 control block

228 lambda control tolerance Bank 2 to big

227 lambda control tolerance Bank 1 to big

238 burning fail cylinder 1

240 burning fail cylinder 3

 

 

mam zrzuty z większa ilością informacji jeśli ktoś by potrzebował

 

 

gdzież już wyczytałem że to może mieć coś wspólnego z odmą (wymieniałem jakieś 15 tyś km temu za którą zapłaciłem 180zł więc raczej nie najtańsza (chyba febi))

 

bardzo was proszę o pomoc co to może być.

mogę sie nawet odwdzięcczyć tradycyjną flaszką :)

 

za każdą pomoc baaardzo dziękuję!

 

Pozdrawiam!

Opublikowano

Masz gaz? Szczerze mi często te błędy wyskakują ale z autem jest wszystko ok. Ja bym Pierw sprawdził ciśnienie na listwie paliwa czy w ogóle jest. Jak masz silnik TU to wystarczy zdemontować pierwszą osłonę na silniku (dwie zaślepki i nasadka klucz 10) tam masz zawór ciśnieniowy działą tak samo jak w wentylku samochodowym odkręć i wciśnij go zobacz czy poleci paliwo. Jak nie ogarniesz to Ci mogę foto podesłać :) Sprawdź jeszcze czy pompa paliwa pracuje. Niech ktoś włączy zapłon a ty nasłuchuj ona jest dokładnie pod kanapą z tyłu za miejscem pasażera. Przystaw ucho powinno ją słychać. Sprawdź bezpieczniki jak pompa nie chodzi.

 

Może mój temat Ci pomoże ostatnio też miałem problem

 

viewtopic.php?f=72&t=279783

Opublikowano

dzięki za odpowiedz :)

na jednym forum dostałem info że czujnik położenia wału korbowego

 

nr 8 na foto:

http://www.realoem.com/bmw/pl/showparts?id=DM11-EUR-08-1999-E39-BMW-520i&diagId=11_2167

 

 

niemam jeszcze gazu ale może kiedyś założe :|

 

ok ta listwa to wiem co jest i gdzie (ta z tymi paskami)

 

wykecić całkiem ten a'la wentyl?

 

pompkę kupiłem nową i tak założe ale póki co to chyba nie ona (już wezmę się za zakładanie)

 

Pozdrawiam

Opublikowano

czujnik położenia wału wymieniłem (kupiłem zamiennik a teraz widze że lepiej siemens ale nikt nie doradził a później sam doczytałem) i pokasowałem błędy

w "read error memory" czyli f1 jest teraz czysto

 

w "read schadow memory" czyli f3 wyskoczyło mi coś takiego:

133 signal can asc 3

35 avtivate realy secondary air pump

62 avtivate solenovid valve secundary air

126 avtivate solenovid valve tank-leck-diagnostic-pump

127 avtivate solenovid valve socking jet pump

 

czy ktoś mi pomoże tym razem?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.