Skocz do zawartości

e39 m62b44 Obudowa filtra oleju


filon09

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam problem z filtrem oleju, właściwie z obudową filtra. Wydaje mi się, że coś jest nie tak, wybrakowana lub coś jest zamienione. Mógłby ktoś z was zrobić w swoim m62b44 (moja e39 4.4 z 1997r.) fotki jak to wygląda dokładnie od środka jak jest filtr i jak go nie ma ? Chodzi mi też o pokrywę. Szukałem zdjęć w necie, nawet na schematach bmw, ale nie dokładnie to widać. Proszę o pomoc, bo nie mam nawet do kogo podjechać, żeby był z moich okolic. Mam problemy z ciśnieniem oleju, stąd moje zainteresowanie tym filtrem
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zastanawia mnie jedno.. Według VINu mam Filtr oleju bez przyłączenia chłodnicy oleju http://www.bmwstore.pl/pl/katalog/diagram/11_1591-doplyw-oleju-filtr-oleju-przew-olej/i47548/kL/sM/r1997 ,

ale patrząc na obudowę filtra którą mam założoną wygląda jak z przyłączeniem chłodnicy oleju (chodzi mi o tą świdrowaną plastikową rurkę na którą zakłada się filtr, w sumie to jedyna różnica którą dostrzegam- http://www.bmwstore.pl/pl/katalog/diagram/11_4894-doplyw-oleju-filtr-oleju/i47327#part01 ). Teraz tak, wymieniałem silnik i mogło wydarzyć się tak, że ten który włożyłem miał podłączenie tej chłodnicy, mogło być też tak, że obudowa filtra została, a środek przełożyłem ze starego.. nie pamiętam już dokładnie co przekładałem ze starego, a co zostawało, dlatego chciałbym się dowiedzieć ja to ma wyglądać.. Generalnie z moich dedukcji wygląda to tak, że mam tą rurkę świdrowaną, która ze zdjęć z bmwstore wynika, że nie powinna być u mnie. Czy to ma w ogołe jakieś znaczenie na ciśnienie oleju ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

akurat nie znam odp na Twoje pytanie. Szkoda też ze na samym początku nie piszesz że masz inny silnik.

 

Może napisz dokładnie co było zmieniane bo nikt się nie domyśli.

 

Napiszę Ci tylko, że te wkłady filtrona to badziewie i dużo ludzi miało przez nie problemy z ciśnieniem oleju

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie pisałem o zmianie silnika, bo temat dotyczy zdjęć, o które prosiłem, jak ktoś ma mi pomóc to będzie wiedział czy to ma tak wyglądać czy nie. Też pomyślałem, że filtr może być lipny, więc zamówiłem filtr knechta, jutro założę i dam znać czy pomogło, ale mimo wszystko chciałbym się upewnić czy to o czym pisałem jest ok.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Wymieniłem filtr na knechta i zero poprawy.. Przy wymianie zauważyłem, że olej jest strasznie rzadki. Coś mi się wydaję, że któraś uszczelka pod głowicą puszcza i dostał się płyn chłodniczy do oleju i go rozrzedził, stąd spadek ciśnienia oleju.. Jakieś rady jak to mogę sprawdzić ? Może to coś innego, nie wiem..
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pod korkiem oleju nie widać żadnych mazi, czy czegokolwiek. Z wydechu leci jakby para, ale cały czas, nawet po dłuższej jeździe, czy nawet jak było ciepło ten dym (para) był lekko widoczny. Ogrzewania nie ma, ale po wymianie silnika nie zabierałem się jeszcze za porządne odpowietrzenie układu. Za to pod korkiem zbiornika od chłodnicy jest właśnie taki maziowaty niebieski szlam, nie za dużo, ale jest. Silnik przełożyłem dość dawno, bo gdzieś w lutym i nie miałem czasu się zająć tym wszystkim bo wyjechałem, teraz też z doskoku to ogarniam, bo auto w świętokrzyskim, a ja mieszkam teraz na mazurach..
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.